مک‌مستر: تمامی گزینه‌ها درخصوص کره شمالی روی میز است



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,کره شمالی

مشاور امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد: این احتمال که کره شمالی ممکن است تسلیحات اتمی داشته باشد که قادر به هدف گرفتن آمریکا است غیرقابل تحمل است و می‌تواند منجر به واکنش نظامی آمریکا شود.

 به گزارش ایسنا، مک‌مستر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با برنامه MSNBC درخصوص مساله پیونگ یانگ گفت: اگر آنها تسلیحات اتمی داشته باشند که می‌توانند آمریکا را تهدید کنند این مساله از نظر رئیس‌جمهور آمریکا غیرقابل تحمل است. قطعا ما باید تمامی گزینه‌ها را که شامل گزینه نظامی ‌است، مدنظر قرار دهیم.

 

وی افزود: پیونگ یانگ یک خطر بسیار جدی است. به نظر من این مساله در رابطه با خطر حکومت ظالم و سرکش کره شمالی اغراق کردن نیست؛ حکومتی که رهبر آن برادر خود را با گاز اعصاب در فرودگاه به قتل رساند. کافی است به کارهایی که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نه تنها در رابطه با سرکوب ظالمانه اعضای دولتش بلکه اعضای خانواده‌اش انجام داده، نگاهی بیندازید.

 

مک‌مستر در ادامه گفت: انتظار دارم متحدان آمریکا، کره شمالی را به عنوان یک تهدید جهانی به رسمیت بشناسند؛ تهدیدی که نیازمند اقدامات جهانی از جمله اخراج کارگران کره شمالی از کشورهای میزبان و تحریم‌های اقتصادی جدی‌تر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------