انتشار عکس همسر سرکرده داعش +تصویر



اخبار بین الملل - انتشار عکس همسر سرکرده داعش +تصویر

یکی از زنان آزاد شده «سجی الدلیمی» نام داشته که همسر «أبوبکر البغدادی» است که بعد از آزاد شدن، "جبهة النصرة" برای او و سه فرزندش خانه ای تهیه کرد تا در امنیت به سر ببرند.

رسانه های عربی با انتشار تصویری این زن که «سجی الدلیمی» نام دارد، مدعی شدند که او همسر «أبوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به "داعش" است.

اخبار,اخباربین الملل,همسرأبوبکر البغدادی


این رسانه های عربی در مطلب خود تحت عنوان «سجی الدلیمی؛ همسر خلیفه مسلمانان» نوشتند: شاید بسیاری از افراد ندانند که خانم «سجی حمید الدلیمی» همسر «أبوبکر البغدادی» است. نام وی چندی پیش در لیستی که از سوی گروهک تروریستی "جبهة النصرة" برای آزاد شدن به حکومت سوریه ارائه شد، وجود دارد.

رسانه های عربی در ادامه افزودند: بعد از ماجرای گروگانگیری تعدادی از زنان کشیش در شهر "دیر معلولا" در سوریه، "جبهة النصرة" با ارسال لیستی از زنان وابسته به این گروهک، خواستار آزادی آنان شد تا در مقابل زنان کشیش را آزاد کند. نام «سجی الدلیمی» نیز در لیست زنان "جبهة النصرة" بود.

به گزارش صبحانه، این رسانه های عرب زبان همچنین افزودند: مدتی بعد تبادل میان طرفین با موفقیت انجام شد. حدود سه ماه بعد از آزاد شدن آنها، «أبومعن السوری» از رهبران "جبهة النصرة" با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر فاش کرد که یکی از زنان آزاد شده «سجی الدلیمی» نام داشته که همسر «أبوبکر البغدادی» است که بعد از آزاد شدن، "جبهة النصرة" برای او و سه فرزندش خانه ای تهیه کرد تا در امنیت به سر ببرند.
 اخبار بین الملل - صبحانه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------