درمان دختر اسماعیل هنیه در تل‌آویو



اخبار,اخباربین الملل, اسماعيل هنيه


 اخبار بین الملل  - درمان دختر اسماعیل هنیه در تل‌آویو

وزارت خارجه رژيم صهيونيستي اعلام كرد دختر اسماعيل هنيه يكي از رهبران حماس در تل آويو درمان شد.

به گزارش عصر ايران به نقل از خبرگزاري‌ها، براساس بيانيه وزارت خارجه رژيم صهيونيستي، پس از آنكه دختر 20 ساله اسماعيل هنيه به هنگام درمان معمولي با مشكلاتي روبه‌رو شد در بيمارستان ايخيلوف تل‌آويو، تحت درمان فوري قرار گرفت.

اسماعيل هنيه 13 دختر و پسر دارد. بيمارستان ايخيلوف تل آويو هم اين موضوع را تاييد كرده است. به گفته وزارت خارجه رژيم صهيونيستي، دختر هنيه از طريق گذرگاه بيت حانون (ايريز) از شمال منطقه غزه به اسرائيل منتقل شد.

در منطقه غزه، يك مقام وزارت بهداشت اين اطلاعات را تاييد كرد اما گفت مريضي كه در اسرائيل درمان شد خواهر هنيه بود نه دخترش. وي توضيح داد: فرد بيمار دو هفته پيش به دليل وضعيت اضطراري‌اش به بيمارستان خصوصي ايخليوف تل‌آويو منتقل شد. جان او در خطر بود. سال گذشته نيز نوه اسماعيل هنيه به نام «آمال» در يكي از بيمارستان‌هاي اسرائيل بستري شد و تحت درمان قرار گرفت. او اندكي بعد در بيمارستان در غزه درگذشت.

حماس، با هماهنگي امنيتي ميان دولت خودگردان فلسطين و رژيم صهيونيستي مخالف است اما خود با هماهنگي با اسرائيل در وضعيت‌هاي انسان دوستانه مانند درمان، تحويل جنازه كشته شدگان و ديدار خانواده‌هاي اسيران فلسطيني دربند اسرائيل، مخالفتي ندارد. 


 اخبار بین الملل  - عصر ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------