واکنش رییس جمهور سابق ترکیه به یک خبر" پرس تی وی"




 اخبار بین الملل - واکنش رییس جمهور سابق ترکیه به یک خبر" پرس تی وی"

در این اظهارات منتسب، رییس جمهور سابق ترکیه با انتقاد شدید از سیاست های اردوغان ، سیاست های دولت اردوغان در عراق و سوریه و حمایت او از گروه های تروریستی و تکفیری به باد انتقاد گرفته شده است.

رییس جمهور سابق ترکیه در واکنش به انتشار یک خبر به نقل از او در وب سایت شبکه خبری "پرس تی وی" این خبر را از اصل و پایه تکذیب کرد و آن را دروغ محض خواند.

به گزارش عصر ایران دفتر عبدالله گل رییس جمهور یازدهم ترکیه روز گذشته در واکنش به انتشار خبری در پرس تی وی به نقل از او با عنوان " رییس جمهور سابق ترکیه : ترکیه در دوران حکومت اردوغان نزول کرد " ، این خبر را از اساس دروغ خواند.

دفتر عبدالله گل تاکید کرده است که رییس جمهور سابق ترکیه به هیچ وجه چنین اظهارات انتقادی علیه اردوغان انجام نداده است و هیچ مصاحبه ای نیز با شبکه پرس تی وی نداشته است.

در خبری که روز گذشته پرس تی وی منتشر کرده و هنوز (تا لحظه تنظیم این گزارش) در خروجی این سایت قرار دارد، اظهاراتی به شدت انتقادی بدون ذکر منبع مشخص و اینکه عبدالله گل چه زمانی و کجا این اظهارات را گفته، به رییس جمهور سابق ترکیه نسبت داده شده است.

 

اخبار,اخباربین الملل,دولت اردوغان


در این اظهارات منتسب، رییس جمهور سابق ترکیه با انتقاد شدید از سیاست های اردوغان ، سیاست های دولت اردوغان در عراق و سوریه و حمایت او از گروه های تروریستی و تکفیری به باد انتقاد گرفته شده است.

دفتر عبدالله گل اما می گوید رییس جمهور سابق ترکیه اساسا چنین اظهاراتی نداشته است و این خبر کاملا کذب است.

 

اخبار,اخباربین الملل,دولت اردوغان


در برخی محافل سیاسی و رسانه ای ترکیه شائبه اختلافات شدید بین اردوغان و عبدالله گل دو بار قدیمی هم حزبی در حزب حاکم عدالت و توسعه شنیده می شود اما این دو تن تا کنون از آشکار کردن اختلافات احتمالی خود خودداری کرده اند.

عبدالله گل در دوران ریاست جمهوری با وجودی که در برخی سیاست ها با حزب حاکم ترکیه همراهی کاملی نشان نمی داد اما از انتقاد صریح از اردوغان نیز خودداری می کرد و تلاش می کرد در موضعی بینابین میان او و احزاب مخالف حکومت اردوغان قرار بگیرد.

پس از پایان دوران ریاست جمهوری عبدالله گل رییس جمهور سابق ترکیه اخبار مرتبط با تاسیس یک حزب سیاسی جدید از سوی خود را تکذیب کرده است.

 

 اخبار بین الملل - عصر ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------