جب بوش: هر چند ترامپ صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد، ولی دست کم از هیلاری بهتر است



اخبار,اخبار بین الملل ,انتخابات  ریاست جمهوری آمریکا

 جب بوش از نامزد های حزب جمهوری خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا گفت:احتمال نامزدی دونالد ترامپ به عنوان نامزد نهایی حزب جمهوری خواه در این انتخابات بسیار کم است.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما،جب بوش در مصاحبه با برنامه فیس نیشن شبکه تلویزیونی سی .بی .اس و در پاسخ به سوال گوینده شبکه که پرسید:جان نیون یکی از مشاوران امنیتی شما برنامه های دونالد ترامپ برای پذیرش مسلمانان در آمریکا را اقدامی فاشیستی نامیده است آیا شما با این اظهارات وی موافقید،گفت: به نظرم ترامپ از مسائل بی اطلاع است.او فکر می کند که می داند که چه می گوید و به نظر خودش فردی هوشمند است .او با گفتن مطالب عصبانی کننده به همکاران شما و مطبوعات بازی می کند تا توجه آنها را به خود جلب کند.این راهبرد وی برای این است که در صدر خبرها و توجه همگان قرار گیرد.


وی افزود:حقیقتی که به صراحت در اینجا مشاهده می شود این است که اظهارات ترامپ درباره سوریه و آوارگان به طور دائمی اشتباه بوده است و هیچ فردی به سخنان وی توجهی نمی کند.او در ابتدا گفت ما نباید در سوریه دخالت می کردیم و ما هیچ منافعی در این کشور نداریم و اجازه بدهید که روس ها داعش را از سوریه بیرون کنند.سپس وی گفت که اجازه بدهید داعش سد را از بین ببرد. زمان با فراز و نشیب های فراوان در حال گذر است و ما در زمانه خطیری به سر می بریم .


وی در پاسخ به این سوال که شما گفته اید که اگر دونالد ترامپ نامزد نهایی حزب جمهوری خواه شود با این وجود باز از وی حمایت خواهید کرد،گفت:زیرا من گفته ام که او فردی بهتر از هیلاری کلینتون است.

 

البته اجازه بدهید در این رابطه صریح باشم و به صراحت بگویم که من درباره اینکه دونالد ترامپ فرمانده کل نیروهای کشور باشد، تردید دارم.من حقیقتا به این موضوع اعتقاد دارم.که پیچیدگی های مبارزات انتخاباتی نباید آشکار شود اما اگر شما به سخنان وی توجه کنید به این نتیجه می رسید که او با شما رو راست نیست زیرا او یک نامزد جدی نیست.او درباره مسائل مهمی که به امنیت ملی ما مرتبط هستند و کشور ما را امن می کنند و اولویت هر رئیس جمهوری است،صحبت نمی کند و احتمال اینکه وی نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری شود،بسیار کم است.


  اخبار بین الملل  -  خبر انلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------