حضور داعش در بیش از 30 کشور جهان



اخبار,اخباربین الملل, گروه تروریستی داعش

رئیس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا ضمن تمسخر اظهارات رئیس جمهوری این کشور درباره مهار داعش گفت که داعش در 30 کشور جهان حضور دارد.

 ریچارد بوور رئیس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا در شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اظهارات باراک اوباما درباره مهار داعش در عراق و سوریه را جک خواند و گفت که داعش در بیش از 30 کشور جهان حضور دارد.

به گزارش فارس وی گفت: اکنون تقریبا ثابت شده است که داعش در 30 کشور جهان حضور دارد و میرود که به سرتاسر اروپا و همچنین آمریکای شمالی برسد.

وی اضافه کرد: بنابراین صحبت درباره مهار داعش یک جک است. ما باید صحبت از مهار داعش را متوقف کنیم و به سمت حذف تهدیدات تروریستی برویم.

این سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای شمالی افزود: داعش ممکن است از نظر جغرافیایی در عراق و سوریه باشد اما آنها در تلاش برای طرح ریختن ارتکاب اقدامات تروریستی در سراسر جهان هستند.

وی با بیان اینکه فعلا هیچ تهدید معتبری آمریکاییها را در داخل و خارج از کشور تهدید نمیکند تاکید کرد که با این حال هیچ تضمینی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین از هر نوع ائتلافی برای از بین بردن داعش استقبال کرد.

باراک اوباما چند روز قبل از وقوع حملات تروریستی در پاریس که به کشته شدن 130 نفر منجر شد از مهار داعش در سوریه و عراق خبر داده بود!


  اخبار  بین الملل  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------