آشنایی با خانواده و فرزندان ترامپ (+عکس)



ترامپ خانواده پروپیمانی دارد. او به رغم کلینتون که تنها یک فرزند دختر و یک نوه دارد دارای 5 فرزند و 8 نوه است.

عصر ایران - دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خانواده ای پر و پیمان دارد. او 5 فرزند  – 3 پسر و 2 دختر – و 8 نوه دارد. در جریان کنوانسیون اخیر جمهوریخواهان در کلیولند اوهایو وقتی خانواده ترامپ – شامل همسر کنونی و همه فرزندان و نوه ها – در صحنه در کنار پدر خانواده حاضر شدند جمعیت آنها به بیش از 15 نفر رسید.

ترامپ تا کنون سه بار ازدواج کرده است که حاصل این ازدواج ها 3 فرزند از همسر نخست و یک فرزند از هر کدام از ازدواج های بعدی خود است.

او مدتی را نیز در فاصله بین ازدواج دوم و سومش با کارلا برونی همسر نیکولا سارکوزی رییس جمهور سابق فرانسه رابطه داشته است. ترامپ پس از جدایی از برونی با همسر سوم خود ازدواج کرد و برونی نیز با نیکولا سارکوزی رییس جمهور فرانسه پیمان زناشویی بست.

1- ازدواج نخست
همسر نخست ترامپ " ایوانا مری زلنیچکوا" یک مانکن اهل جمهوری چک است که ترامپ در سال 1977 با او ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های " دونالد ترامپ جونیور " – فرزند ارشد ، ایوانکا ترامپ – دختر ارشد و اریک ترامپ است.

ترامپ و همسر نخست او

 اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل ,ونالد ترامپ


سه فرزندان ترامپ از همسر نخستش هر سه در شرکت پدرشان – trump organization  - کار می کنند و در سمت معاون رییس شرکت – که پدرشان است – به فعالیت مشغولند.

فرزندان ترامپ در کنار هم در جریان کنوانسیون ملی جمهوریخواهان در کلیولند اوهایو ؛ به ترتیب از سمت راست تصویر: تیفانی، اریک و ایوانکا

 اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل ,ونالد ترامپ


1- "دونالد ترامپ جونیور" بزرگ ترین فرزند ترامپ و متولد سال 1977 – 39 ساله – است. او که در سال 2005 ازدواج کرده است ، 5 فرزند دارد.

2- ایوانکا ترامپ هم علاوه بر کار در شرکت پدرش ، یک نویسنده بوده و پیشتر به کار مدلینگ نیز اشتغال داشته است. او متولد 1981 – 35 ساله – است. در جریان کنوانسیون اخیر جمهوریخواهان در کلیولند اوهایو ایوانکا در شب آخر پشت تریبون قرار گرفت و پدرش را برای سخنرانی به صحنه دعوت کرد. او گفت: پدرم و رییس جمهور بعدی مان را به صحنه دعوت می کنم."

ایوانکا در سال 2009 ازدواج کرده و هم اکنون  3 فرزند دارد.

3-  اما کوچکترین فرزند ترامپ از ازدواج نخستش که " اریک ترامپ " نام دارد، متولد سال 1984 – 32 ساله – است. ثروت شخصی او بیش از 150 میلیون دلار برآورد شده است. اریک در سال 2014 با "لارا یوناسکا" ازدواج کرده و هنوز فرزندی ندارد.

ازدواج دوم
ترامپ در سال 1993 پس از جدایی از همسر اولش با " مارلا ماپلس" خواننده ای که 17 سال از خودش کوچکتر بود، ازدواج کرد. حاصل این ازدواج که 4 سال بیشتر دوام نداشت و در سال 1997 به جدایی انجامید دختر دوم و فرزند چهارم ترامپ " تیفانی ترامپ " است.

ترامپ در کنار همسر دومش که مادر تیفانی ترامپ است

 اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل ,ونالد ترامپ


تیفانی ترامپ : تیفانی که یک مدل و خواننده است در سال 1993 به دنیا آمده است.

ازدواج سوم
 ترامپ از سال 2005 با " ملانیا کناوس " مدل اهل اسلونی ازدواج کرد و هم اکنون نیز با این مدل که بیش از 20 سال از او کوچکتر است در " پنت هاوس" صد میلیون دلاری برج معروفش در محله منهتن نیویورک زندگی می کند.

ترامپ در کنار همسر سومش که هم اکنون با او زندگی می کند

 اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل ,ونالد ترامپ


ملانیا ترامپ چون یک مهاجر است تسلط خوبی به زبان انگلیسی ندارد و انگلیسی را با لهجه صحبت می کند. در کنوانسیون اخیر جمهوریخواهان سخنرانی ملانیا به دلیل کپی برداری از سخنرانی 8 سال پیش میشل اوباما در همین موقعیت بسیار خبرساز شد.

حاصل ازدواج ترامپ با ملانیا پنجمین و سومین فرزند پسر ترامپ است که "بارون " نام دارد. بارون 10 سال دارد و هم اینک تنها فرزند ترامپ است که با او زندگی می کند.

اختلاف سنی بارون با برادر بزرگش نزدیک به 30 سال است و بارون از نخستین برادرزاده اش کوچکتر است.

بارون ترامپ کوچکترین فرزند ترامپ

 اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل ,ونالد ترامپ


 ترامپ در کنار دو پسر بزرگ از همسر اولش : سمت راست تصویر پسر بزرگش "دونالد ترامپ جونیور" و سمت چپ "اریک ترامپ"

 اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل ,ونالد ترامپ

 

 اخبار  بین الملل  - عصر  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------