وقتی رقیب غش می کند



  اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل ,کلینتون

سلامت کلینتون به حربه‌ای جدید برای کمپین ترامپ برای مغلوب کردن او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است و برخی برای القای شک و تردیدها از هیچ تلاشی جهت پخش و جنجالی کردن این توطئه روی سایت‌ها دریغ نمی‌کنند.

 به گزارش ایران  به  نقل از  هافینگتون پست،  «او دارای استقامت جسمی و روانی برای مقام ریاست جمهوری نیست»،‌ این سخنانی است که به‌تازگی از دهان رقیب جمهوری‌خواهش، دونالد ترامپ، بارها شنیده شده است. هیلاری کینتون 68ساله ماه‌هاست که آخر هفته ها برای جذب سرمایه به سفر می‌رود و ترامپ از این موضوع استفاده و توییت کرده: «هیلاری کجاست؟ خواب است!!» برخی از طرفدارانش نیز موضوع را داغ‌تر کرده‌، نوشته‌اند: شاید خسته یا بیمار است.

دوشنبه گذشته رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک در فاکس نیوز اعلام کرد: «مطبوعات به برخی علائم بیماری هیلاری اشاره نکردند.» همین جمله برای شایعه‌پراکنی‌ها کفایت می‌کرد.

کاترین پیرسون، سخنگوی کمپین ترامپ هفته گذشته با اشاره به بیماری «دیسفاژی» کلینتون گفت: «مدت زیادی است که کلینتون در کمپین‌اش حاضر نیست و به حومه شهر رفته.»

بنابه گفته لیزا بارداک، پزشک مخصوص هیلاری، او دارای شرایط فیزیکی عالی برای خدمت در مقام رئیس جمهور است و هیچ اثر ثانویه‌ای از آسیب‌های مغزی، پس از درمانش در سال 2012 میلادی وجود ندارد. «هیلاری به نوعی ویروس معده مبتلا و سپس به دلیل کم‌آبی بدن، غش کرد و میان مغز و جمجمه‌اش لخته خونی مشاهده شده بود.»

همچنین جولیانی روی توئیتر تصاویری از هیلاری با پیوست‌هایی مانند «زیرچشم‌هایش فرورفته»، «رنگش به شدت پریده» و «می‌لرزد» منتشر کرد.

تب‌ توطئه
وبسایت محافظه‌کار برایت‌بارت به مدیریت استیو بانون نوشت: «سلامت کلینتون در حال تبدیل شدن به مسئله‌ای مهم در مبارزات انتخاباتی است.»

به گفته جین زینو، کارشناس سیاسی کالج آیونا نیویورک، پرسش در خصوص سلامت فیزیکی کاندیداهای ریاست جمهوری موضوعی جدی و طبیعی است؛ چراکه می‌خواهید مطمئن شوید به کسی رای می‌دهید که توان انجام کار را دارد. به ویژه دونالد ترامپ 70ساله که در صورت راهیابی به کاخ سفید، پیرترین رئیس جمهور خواهد بود و همچنین هیلاری که 11 ماه پس از به قدرت رسیدنش 69 ساله و جایگاه دوم پیرترین رئیس جمهور پس از «رانلد ریگان» را خواهد داشت. او با اشاره به اینکه، نباید هدف قراردادن سلامت هیلاری اینقدر مخرب باشد، می‌گوید: اگر هیلاری هدف است باید گفت دشوار است تشخیص دهیم که کدام یک از دو کاندیدا بیشتر عدم استقامت دارند. شاید ترامپ با این حربه می‌خواهد مسئله افشای پنهانکاری مالیاتی‌اش را خنثی کند».

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------