آسوشیتدپرس: شایعه تیراندازی فرودگاه لس آنجلس را تخلیه کرد



  اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل,تیراندازی در فرودگاه بین المللی

 خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز (8 شهریور) از لس آنجلس خبر داد که در پی شایعاتی مبنی بر وقوع تیراندازی در فرودگاه بین المللی این شهر، پلیس در حال جست و جوی ترمینال ها بوده و بسیاری از مراجعان در حال ترک آن هستند.

 به  گزارش  ایرنا ؛آسوشیتدپرس نوشت که پلیس فرودگاه با وجود جست و جوی ترمینال ها هنوز نشانه ای از تیراندازی یا تلفات احتمالی نیافته است.

شبکه های تلویزیونی و رسانه های اجتماعی تصاویر مردمی را منتشر کرده اند که در حال فرار از فرودگاه بوده و خود را به خیابان های مجاور می رسانند. برخی دیگر از مسافران نیز در باند فرودگاه حضور دارند.

پلیس فرودگاه خبر داد که عبور و مرور به بخش ترمینال فرودگاه ممنوع شده است.

از سوی دیگر اداره هوانوردی فدرال آمریکا خبر داد که به صورت موقت تمام پروازهای به مقصد فرودگاه لس آنجلس را تعلیق کرده است. پلیس و آتش نشانی لس آنجلس نیز اعلام کردند که بسیاری از واحد های خود را به فرودگاه اعزام کردند.

اسکات مک دونالد یکی از مسافرانی بود که در مورد این واقعه به تلویزیون محلی کی. سی. ای. ال. - تی. وی. (KCAL-TV) گفت که هنگام پیاده شدن خدمه از او خواستند تا به هواپیما بازگردد. وی از پنجره هواپیما بسیاری را دید که در باند فرودگاه جمع شده بودند. تا حالا ندیده بودم که مسافران و مردم عادی در باند یکی از فرودگاه های آمریکا جمع شوند.

چندی پیش نیز شایعه تیراندازی در فرودگاه جی اف کی نیویوروک موجب شد تا پلیس و نیروهای امنیتی فرودگاه را جست و جو کرده و سرانجام اعلام شود که صدای افتادن یکی از میله های محافظ روی سنگفرش فرودگاه یک خانم مسافر را به این شک انداخت که تیراندازی رخ داده و چنین شایعه ای منتشر شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------