آمادگی بی قید و شرط عباس برای دیدار با نتانیاهو



  اخباربین الملل  ,خبرهای  بین الملل ,محمود عباس

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین بر آمادگی بی‌قید و شرط رئیس تشکیلات برای دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، ریاض مالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین که به اسپانیا سفر کرده است، پس از دیدار با خوزه مانوئل مارگایو، همتای اسپانیایی خود طی کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که محمود عباس آماده دیدار بی‌قید و شرط با بنیامین نتانیاهو در هر جایی به منظور گفت‌وگو درباره توقف شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی فلسطین و حمایت از جان و منافع فلسطینیان ساکن این مناطق است.

وی افزود، دو طرف به تماس‌های خود با مراجع روس که ۱۹ سپتامبر جاری را به عنوان موعد دیدار مقامات طرفین در مسکو اعلام کرده بود اما به درخواست طرف صهیونیستی آن را لغو کرد و قرار است به زودی موعد جدیدی برای این دیدار انتخاب کند، ادامه می‌دهند.

وزیر خارجه فلسطین در بخش دیگری از سخنانش، تعیین موعد جدید انتخابات شهرداری‌های فلسطین در نزدیک‌ترین زمان ممکن را ضروری دانست و اعلام کرد که موفقیت در عبور از این آزمون، زمینه را برای آماده‌سازی مقدمات برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست تشکیلات خودگردان فراهم می کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، مالکی ابراز امیدواری کرد که انتخابات شهرداری‌های فلسطین تا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده میلادی برگزار شود. وی افزود، موفقیت در این انتخابات حامل این پیام آشکار به جهانیان خواهد بود که فلسطین قدرت برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاستی را دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------