پیدا شدن قطعه ای بزرگ از بال راست هواپیمای گم شده مالزی (+عکس)



محققان در حال تحقیق روی وضعیت این بخش از بال هواپیما به هنگام سقوط هستند تا بتوانند درباره یکی از فرضیات احتمالی دلیل سقوط این هواپیما به اطمینان برسند.

یک قطعه بزرگ از بال راست هواپیمای پرواز "ام اچ 370 " خطوط هواپیمایی مالزی در سواحل کشور آفریقایی تانزانیا کشف شده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از بی بی سی تیم تحقیق استرالیایی جستجوی لاشه هواپیما پس از آزمایش های فراوان از تعلق یک قطعه بزرگ بال هواپیما به پرواز ام اچ 370 مطمئن شده است.

این قطعه در ژوئن سال جاری و در سواحل تانزانیا پیدا شده بود و در ماه های گذشته تحقیقات روی این بال کشف شده ادامه داشت.  در ماه‌های گذشته چندین قطعه از لاشه این هواپیمای مفقود شده در سواحل ماداگاسکار و موزامبیک پیدا شده بود.

حالا تیم تحقیق پس از آزمایش های متعدد مطمئن شده اند این قطعه کشف شده بخشی از بال راست هواپیمای ام اچ 370 خطوط هواپیمایی مالزی بوده است.

پرواز "ام اچ 370 " در مارس سال 2014 و از شهر کوالالامپور مالزی عازم پکن بود که از رادارها محو شد و پس از این واقعه لاشه این هواپیما در نتیجه ماه ها جستجوی تیم های متعدد بین المللی به دست نیامد.

این هواپیما که یک بویینگ 777 بود با 239 سرنشین عازم پکن بود.

در دو سال و نیم گذشته سرنوشت این هواپیمای مفقود شده خطوط هواپیمایی مالزی تبدیل به یکی از رمز آلود ترین سوانح و اتفاقات تاریخ هوانوردی شده است. فرضیات مختلفی درباره علت این حادثه و سرنوشت این هواپیمای مفقود شده مطرح شده است ، اما تا کنون نشانه ای مبنی بر اثبات این فرضیات به دست نیامده است.

محققان پس از اطمینان از تعلق این قطعه کشف شده به بال راست هواپیمای مفقود شده مالزی در حال تحقیق روی وضعیت این بخش از بال هواپیما به هنگام سقوط هستند تا بتوانند درباره یکی از فرضیات احتمالی دلیل سقوط این هواپیما به اطمینان برسند.

قطعه کشف شده از بال راست هواپیمای پرواز ام اچ 370
 

  اخبابین الملل,خبرهای بین الملل, هواپیمای گم شده مالزی

 

  اخبابین الملل,خبرهای بین الملل, هواپیمای گم شده مالزی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------