فرمانده النجباء عراق: بعد از نابودی داعش، نوبت جنگ علیه تفکر افراطی است



  اخباربین الملل ,خبرهای   بین الملل , فرمانده النجباء عراق

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق، در بازدید از مناطق عملیاتی در شمال عراق، با بیان این که عملیات موصل آخرین مرحله پاکسازی عراق از تروریست ها است گفت، بعد از پایان عملیات نظامی علیه داعش، نوبت جنگ علیه تفکر افراطی است.

به گزارش ایرنا، شیخ اکرم الکعبی، ضمن حضور در منطقه عملیاتی آزادسازی 'موصل' و سرکشی از میدان های نبرد، در دیدار با رزمندگان مقاومت، تاکید کرد: پس از عملیات ازاد سازی موصل، باید به اقدامات فرهنگی برای از بین بردن تفکر افراطی در این کشور پرداخت.

 

وی در خصوص نقش آمریکا در عملیات موصل نیز گفت، آمریکا و مزدوران تروریستش پس از آزادسازی عراق، به توطئه‌های شوم و تلاش‌های خود جهت نا امن ساختن کشور ادامه خواهند داد.

 

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با بیان این که 'اتحاد رمز پیروزی جبهه حق علیه باطل است' ، تصریح کرد: در این عملیات تمام رزمندگان عراقی با هر گرایش سیاسی و مذهبی در کنار یکدیگر به صفوف مبارزه علیه داعش پیوسته‌اند و این برای آمریکا و متحدانش خوشایند نیست.

شیخ اکرم الکعبی تاکید کرد: رزمندگان مقاومت ان‌شاءالله اجازه نخواهند داد، آمریکا، ترکیه، آل‌سعود و سایر رژیم‌های استکباری به اهداف تجزیه طلبانه خود در عراق برسند.

 

عملیات موصل از 17 اکتبر گذشته در استان نینوا و با فرمان حیدرالعبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با مشارکت گسترده ارتش، نیروهای امنیتی، الحشدالشعبی، پیشمرگه و نیروهای عشایر اهل سنت آغاز شد و در کمتر از دو هفته نیروهای عراقی به حومه شهر و در نزدیکی های مرکز موصل رسیدند.

 

نیروهای الحشدالشعبی ، از جمله جنبش حرکت اسلامی النجباء نیز بعد از 10 روز وارد عمل شدند که در نبردهای سنگین در جبهه غربی موفق شدند راه های ارتباطی و امدادی داعش را به سوریه قطع کنند.

 

هم اکنون نیروهای الحشدالشعبی با قدرت به سمت تلعفر شهر عمدتا شیعه و ترکمن نشین نینوا در 50 کیلومتری غرب موصل پیش می روند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------