آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمادگی اسرائیل برای عملیات رفح؛ برپایی چادرهای اسکان در خان‌یونس

تصاویر ماهواره‌ای شرکت «مکسار تکنولوژیز» نشان می‌دهد اردوگاه‌هایی با چادرهای سفید به‌ تازگی در منطقه «خان یونس»، در پنج ‌کیلومتری رفح، برپا…

رهبر دموکرات ها در سنا: ترامپ یک صیاد جنسی است که رای همگانی را کسب نکرد



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , رهبر دموکرات ها در سنا

هری رید رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنا دونالد ترامپ را یک «صیاد جنسی» توصیف کرد که رای اکثریت را کسب نکرده و فعالیت انتخاباتی او «آکنده از نفرت» بوده است.

به گزارش انتخاب ؛ این سناتور دموکرات که در آستانه بازنشستگی است گفت نگران رفتاری است که در دوران ریاست جمهوری آقای ترامپ با جمعیت لاتین تبار، آمریکایی های آفریقایی تبار، همجنسگرایان، مسلمانان و دختران شود.

 

به گزارش نشریه پولیتیکو، علی رغم دیدار محترمانه دونالد ترامپ و باراک اوباما در کاخ سفید، آقای رید رسانه ها را به دلیل پوشش عادی انتقال قدرت به ترامپ سرزنش کرد.

 

هری رید گفت: «ما به عنوان یک ملت باید راهی بیابیم تا بدون آزردن کسانی که ترامپ تهدید کرده، به جلو حرکت کنیم. ترس و واهمه آنان منطقی است چرا که ترامپ علنا گفته که با آنان بد تا خواهد کرد.»

 

هری رید احتمالا تاکنون پرسروصداترین منتقد ترامپ بوده است. او همچنین میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا را به دلیل حمایت از ترامپ مورد انتقاد قرار داد و رئیس اف.بی.آی را به کمک به ترامپ متهم کرد.

 

او گفت پیروزی ترامپ نتیجه عملکرد جمهوریخواهان در کنگره در ده سال گذشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------