نتانیاهو به مجري فاكس‌نيوز: برای ایران شما "شیطان بزرگ" هستید/ ایران پس از برجام خطرناک‌تر شده



نتانیاهو: طرح ایران تسلط بر جهان است و آنها (ایرانیان) برای رسیدن به این هدف آماده هستند تا هر کسی که در مسیر آنها قرار می‌گیرد را بکشند.

 نخست وزیر اسرائیل گفت: ایران پس از امضای توافق هسته‌ای (برجام) خطرناک‌تر و تروریست‌تر شده است.

 

به گزارش عصرایران، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل در گفتگو با شبکه آمریکایی "فاکس نیوز" ایران را هدف اتهامات فراوانی قرار داد.

 

وی گفت: پس از توافق هسته‌ای تهدید ایران برای آمریکا و کشورهای عربی افزایش یافته است.

نخست وزیر اسرائیل از توافق هسته‌ای اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا با ایران انتقاد کرد و از خطر ایران برای آمریکا سخن گفت.

  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل, نتانیاهو

نتانیاهو تصریح کرد: بزرگترین ماموریت مشترک آمریکا و اسرائیل مقابله با کسب بمب اتمی توسط ایران است.

 

وی در ادامه سخنان ضد اسرائیلی مقامات ایران را دلیلی بر مقاصد پنهانی ایران علیه آمریکا خواند و خطاب به مجری شبکه آمریکایی فاکس نیوز گفت: ایران برای ساخت موشک‌های بالستیک قاره‌پیما تلاش می‌کند تا آنها را علیه کشور شما به کار بگیرد. برای ایران شما "شیطان بزرگ" هستید.

 

نتانیاهو افزود: طرح ایران تسلط بر جهان است و آنها (ایرانیان) برای رسیدن به این هدف آماده هستند تا هر کسی که در مسیر آنها قرار می‌گیرد را بکشند و یا تحت سلطه خود در آورند.

 

وی همچنین از توافق هسته‌ای با ایران (برجام) انتقاد کرد و گفت: این توافق  به جای مقابله با ایران، خطر ایران را به تاخیر می‌اندازد.

 

نتانیاهو تصریح کرد: ایران در این مدت می‌تواند به دانش هسته‌ای برسد و عدم تغییر رفتار دشمنانه آن پس از توافق هسته‌ای دلیلی بر این امر است.

 

نخست وزیر اسرائیل در پایان اتهام زنی خود به ایران خاطرنشان کرد: پس از توافق هسته‌ای، دشمنی، ستیزه‌خویی و تروریستی بودن ایران بیشتر شده است و همزمان پول آن افزایش یافته است. این تغییر خطرناک اسرائیل، آمریکا و جهان عرب را تهدید می‌کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------