مرگ حاکم شرع داعشی ها در حمله هوایی امریکا



  اخبار بین الملل,خبرهای  بین الملل, داعش

هواپیماهای امریکایی توانستند فرمانده یکی از خطرناکترین گروههای تروریستی سوریه را از پای درآورند«محمدالعمادی» مشهور به «ابوجابرالحموی»که ادلب را پایگاه اصلی فعالیت های تروریستی خود قرار داده بود به همراه 5 نفر از همراهانش در این حمله کشته شد. او از عناصر قبلی و سرشناس جبهه النصره بود و مدتی نیز در زندان دولت سوریه نگهداری می شد.گروه تحت فرماندهی او عامل شماری از عملیات های مرگبار در دمشق بود .

 به  گزارش  ایران ؛رسانه‌های سوری گزارش کردند که یک هواپیمای ناشناس روز دوشنبه خودرو قاضی گروه تروریستی تحریرالشام در شمال استان ادلب را هدف قرار داده است.

 

در این حمله که در مسیر کفردریان به سرمدا در شمال استان ادلب سوریه انجام شد،‌ «محمدالعمادی» مشهور به «ابوجابرالحموی» و پنج همراه وی کشته شدند.

 

العمادی که قاضی گروه تروریستی جبهه النصره در شهر حلب بود پس از انتقال به استان ادلب، ابتدا به عنوان رئیس محکمه جیش الفتح و سپس به عنوان قاضی گروه تروریستی تحریرالشام انتخاب شد. وی از اهالی شهر حماه بود و در سال 2000 به همراه شماری از مبلغان تندرو بازداشت و به زندان صیدنایا منتقل شد.

 

وی در سال 2011 آزاد شد و پس از انتقال به شمال سوریه به گروه تروریستی جبهه النصره پیوست و به عنوان قاضی این گروه مشغول به کار شد.

 

تاکنون بسیاری از سرکردگان جبهه النصره (فتح الشام) که بخش اصلی گروه تروریستی تحریرالشام را تشکیل می دهند در حمله های هوایی کشته شده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------