آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

عبدالله ناصری: مشکلات کشور با سوال و استیضاح حل نمی‌شود



اخبار,اخبار سیاسی,عبدالله ناصری

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من معتقدم که در کشور باید کارهای بنیادی صورت بگیرد و این را باید مسئولان و نمایندگان مجلس بدانند که مشکلات اقتصادی ما زمینه سیاسی و بین‌المللی دارد و با جابجایی یک وزیر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

عبدالله ناصری در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه داشته باشید که مشکلات اقتصادی دولت و کشور خیلی فراتر از این است که با سوال از رئیس‌جمهور و استیضاح و جابجایی چند وزیر حل شود. من معتقدم که در کشور باید کارهای بنیادی صورت بگیرد و این را باید مسئولان و نمایندگان مجلس بدانند که مشکلات اقتصادی ما زمینه سیاسی و بین المللی دارد و با جابجایی یک وزیر اتفاق خاصی نمی‌افتد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه ما در ادوار مختلف مجلس ویژگی رویکرد کاسب کارانه و برخورد منفعت‌طلبانه با وزرا و کابینه و حتی استانداران یک رویه شده است البته که این ویژگی و رویکرد در مجلس ششم به صفر رسیده بود. این یکی از ویژگی ‌های خیلی زشت پارلمان کشور است.

 

ناصری گفت: برای حل این موضوع در اولین گام باید نظارت شورای نگهبان به گونه‌ای باشد که زمینه حضور افراد سالم و پاکدست و کاردان فراهم شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------