آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

تکذیب برخی اتهامات علیه جهانگیری



اخبار,اخبار سیاسی,اسحاق جهانگیری

دفتر معاون اول رییس جمهوری با تکذیب انتشار اتهاماتی در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و برخی از سایت‌های خبری مبنی بر انتساب فامیلی اعضای هیأت مدیره شرکت نیشکر هفت تپه به معاون اول رئیس جمهوری، از رسانه‌های داخلی خواست با هوشیاری از بازنشر اخبار کذب پرهیزکنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر معاون اول رییس جمهوری، در این تکذیبیه آمده است: به دنبال انتشار گسترده مطلبی سراسر کذب در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و برخی از سایت های خبری مبنی بر انتساب فامیلی اعضای هیأت مدیره شرکت نیشکر هفت تپه به معاون محترم رئیس جمهوری، نکات زیر به آگاهی ملت شریف ایران به خصوص کارگران پرتلاش و زحمتکش این شرکت می رسد:

 

1 - هرگونه انتساب نسبی و فامیلی اعضای هیأت مدیره شرکت مذکور به دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری قویاً تکذیب می شود، چرا که اساساً ایشان خواهرزاده هایی با نام خانوادگی «اسدبیگی» ندارند. 

 

2 - خط مشی کاری و اصول مدیریتی آقای جهانگیری از ابتدا تاکنون، موید این نکته اساسی است که ایشان هیچگاه توصیه ای برای بستگان خود نکرده و نمی کند.

 

3 - روشن است که تخریب چهره مسئولان نظام از طریق اتهام زنی های ناروا و کذب در چارچوب جنگ روانی و رسانه ای رسانه های معاند با هدف پشتیبانی از جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران عزیز انجام می شود و انتظار منطقی و عقلانی از رسانه های داخلی در این شرایط این است که برای خنثی سازی توطئه های دشمنان، دقت و هوشیاری خود را بیش از پیش حفظ کرده و از بازنشر اخبار کذب به شدت پرهیز کنند.

 

4 - فرصت را مغتنم شمرده و به کارگران عزیز و پرتلاش شرکت نیشکر هفت تپه اطمینان می دهیم، همانگونه که مسئولان استان خوزستان در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهوری به این استان، پیگیر حل مسایل و مشکلات این شرکت بودند، آقای جهانگیری دستورات و تأکیدات لازم برای حل مشکلات و مسائل شرکت نیشکر هفت تپه را صادر کرده و همچنان از مسئولان ذیربط پیگیر موضوع هستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------