آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

کمیسیون امنیت ملی تقاضای ارجاع اظهارات ظریف به قوه قضائیه را رد کرد



اخبار,اخبار سیاسی,محمدجواد ظریف

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که درخواست تعدادی از نمایندگان جهت ارجاع اظهارات وزیر خارجه به قوه قضائیه در کمیسیون امنیت ملی رد شد و به تصویب نرسید.

به گزارش ایسنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای ارجاع موضوع اظهارات آقای ظریف وزیر امور خارجه به قوه قضائیه مطابق با ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی به رای گذاشته شد که اکثریت اعضای کمیسیون آن را وارد ندانستند. لذا این درخواست را رد کردند.

 

وی افزود: همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون سه نفر را برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ انتخاب کردند که بر این اساس شهروز برزگر، ابوالفضل حسن بیگی و اردشیر نوریان از طرف کمیسیون امنیت ملی به عنوان اعضای کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در این جلسه طرح اصلاح بند ۳ ماده ۱۸ قانون گذرنامه در خصوص صدور گذرنامه برای زنان شوهردار و خروج آنها از کشور تصویب شد.

 

نجفی در پایان گفت که در این جلسه پیشنهادات اصلاحی وزارت دفاع درباره مواد چهار و پنج لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی به تصویب رسید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------