آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

معصومه ابتکار: برخی با القاء ناامیدی سعی در ضربه زدن به کشور دارند/ همه امور بر عهده دولت نیست



اخبار,اخبار سیاسی,معصومه ابتکار

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی با القاء ناامیدی سعی در ضربه زدن به کشور دارند.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار در آیین افتتاح بوستان سنگی روستای محمودآباد خالصه شهر ری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به روزهایی که مردم برای حق تعیین سرنوشت، استقلال و آزادی خود به پا خاستند، گفت: می‌بایست این فرصت را ایجاد کنیم که شکل گیری انقلاب اسلامی را نسل جوان از طریق فهم، درک صحیح و تحقیق درک کنند.

 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تشکر از افرادی که خواهان یک نظام دولتی کارآمد در جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: رییس جمهور روحانی تاکید دارد که کارایی و خدمت رسانی دولت باید به بهترین شکل صورت گیرد.

 

وی افزود: البته همه امور بر عهده دولت نیست و در بسیاری از حوزه‌ها، نقش مردم و مشارکت مردم لازم است، اما دولت باید وظیفه خود را انجام دهد تا به اهدافش برسد.

 

ابتکار با اشاره به جوانان تحصیلکرده ای که در شهرها و روستاها جویای کار هستند، گفت: دو طرح عمده اشتغال فراگیر و پایدار روستایی از برنامه‌های دولت دوازدهم است که نقش زنان نیز در این طرح‌ها پر رنگ بوده و به دنبال آن هستیم تا زنان بتوانند کارآفرینی کنند.

 

معاون رییس جمهور تصریح کرد: در کنار اشتغال برای بهبود وضعیت زنان، به طور جدی به موضوع خشونت در سطح جامعه، خشونت در داخل خانواده و خشونت علیه کودکان و زنان می‌پردازیم.

 

معصومه ابتکار با بیان اینکه برخی با انتشار بذر ناامیدی‌، سعی در ضربه زدن به کشور دارند، تصریح کرد: نباید بگذاریم ناامیدی در اذهان و جامعه نفوذ کند و برای جلوگیری از آن می‌بایست به توان خودمان اعتماد کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------