آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

اظهار نظر انتخاباتی «خرازی» درباره «لاریجانی»



اخبار,اخبار سیاسی,محمدصادق خرازی

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در واکنش به اعتقاد برخی که لاریجانی را گزینه مناسبی برای ریاست مجلس آینده می‌دانند، گفت: ما چنین اعتقادی نداریم؛ چراکه رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی در یک صف دیگر و ما در جبهه دیگر قرار داریم.

سیدمحمدصادق خرازی شامگاه در جمع خبرنگاران در زنجان ادامه داد: با توجه به این‌که لاریجانی در ماجرای برجام به دولت کمک کرده است، عده‌ای می‌خواهند کام وی را شیرین کنند، در حالی که ما معتقدیم که این‌گونه نیست و ما با لاریجانی اختلافات فکری و سیاسی داریم و در عین حال، احترام خاصی به ایشان قائل هستم، چون یکی از چهره‌های فوق‌العاده سیاست‌مدار، جدی و فعال است.

وی تاکید کرد: در رابطه با این‌که ما با وی به توافق برسیم، اعضای حزبی که من به آن تعلق و اعتقاد دارم، باید تصمیم بگیرند، اما به هر حال من تصور نمی‌کنم خروجی حزب ما چنین باشد که البته این نظر شخصی من است.

وی در پیش‌بینی از حضور طیف اصلاح‌طلبان در مجلس آینده شورای اسلامی نیز گفت: اگر شورای نگهبان مقداری با محبت‌تر در انتخابات برخورد کند، اصلاح‌طلبان پیروز قطعی انتخابات خواهند بود، هر چند در عالم سیاست همه چیز ممکن است و غیرممکن نداریم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره فعالیت‌های حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: همه تلاش حزب ندای ایرانیان مبنی بر همگرایی است، ما نه واگرایی داریم و نه تک‌گرایی. در شورای هماهنگی نیز سعی خواهیم کرد حرف‌های خود را بزنیم و به صورت نسبی بررسی می‌کنیم که چگونه همکاری کنیم.

 

اخبارسیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------