آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

چرا مثل تتلو توبه نمی‌کنیم، ما اصولگراها؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,صولگرا

محمد مهاجری در وبلاگ خود با نوشتن این مطلب که اصولگراها نیاز به بازبینی عقاید و نظرات خود دارند، نقاط ضعف آنان را بازگو می نماید.

   به گزارش خبرآنلاین؛  محمد مهاجری، اصولگرا در وبلاگ خود نوشت:

 

 1- چهارسال پیش کل رای کاندیداهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری 15 میلیون بود. امسال هم خودمان را کشتیم.هرچه توانستیم کردیم و مهمتر از اینکه نان مان را زدیم توی یارانه مردم و گذاشتیم توی دهانمان. اما بیش از همان 15میلیون نشدیم. کلا درجا می زنیم ما اصولگراها.

 

2— سیدجمال الدین اسدآبادی در وصف کشورهای مسلمان نشین می گوید"در این کشورها مسلمان دیدم اما اسلام ندیدم". درست وصف امروز ماست. از "اصولگرایی" چیزی نمانده، اما بیکرانیم ما اصولگراها.

 

3- قربه الی الله  در انتخابات هیچ دروغی نماند که نگفته باشیم؛ هیچ تهمتی نماند که نزده باشیم؛ هیچ تخریبی نماند که نکرده باشیم؛هیچ ناسزایی نماند که نداده باشیم؛ هیچ تلاشی نکردیم که بی اخلاقی رقیبمان را (که دست کمی از ما نداشت)با حسن خلق جواب بدهیم. هیچ فکر نکردیم که ورود موزیک دی جی به میدان انتخابات،به قیافه و سابقه مان نمی خورد. همه اینها را انجام دادیم تا بگوییم بسیارفراوان زیاد، اصولگراییم ما اصولگراها.

 

4- کرکره مغازه چهارنبشی را بالا دادیم و اسمش را گذاشتیم"جبهه مردمی نیروهای انقلاب". خدا وکیلی نه جبهه بود،نه مردمی بود، نه نیروی آنچنانی داشت، نه عملکردش متناسب با انقلاب بود. تولید تفرقه کرد؛قهر با آدم حسابی ها را کلید زد؛ همان دوقطبی ای را که دوستش نداشتیم راه انداخت؛ نقش روحانیت و بزرگان را در انتخابات  کمرنگ کرد؛ پا گذاشت روی نامزدهای بهتر؛ رئیسی و قالیباف را همزمان ودر یک عملیات گازانبری لوله کرد؛ و... همه این کارها را کرد تا به حول و قوه الهی، شکست بخوریم ما اصولگراها.

 

5- وقتش رسیده است که برویم توی خانه و در را هم پشت سرمان ببندیم و مرور کنیم که در 20سال گذشته چرا کرور کرور اصولگرایان دست به دست هم داده ایم تا "اصولگرایی" را شخم بزنیم و به روزگار امروزش بیندازیم. الان وقتش است که حساب وکتاب کنیم و ببینیم سودمان از تجارت در بازار "اصولگرایی" چقدر بوده. و بعدش که قبول کردیم راه را عوضی رفته ایم،مثل تتلو توبه کنیم ما اصولگراها.

 

بعدالتحریر: حالا که اسم "جمنا" (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) مطرح شد، دوست دارم این را هم بگویم که نمیفهمم چرا روحانی ای سراسر صداقت مثل حضرت آقای رحیمیان، پزشکی سراسر شرافت مانند خانم دکتر وحیددستجردی، ورزشکاری سراسر انسانیت همانند آقای خسروی وفا باید در این جمع باشند. حقا استاد سوزاندن چهره های مثبت و ارزشمندمانیم ، ما اصولگراها

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------