آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

ضرورت برخورد با جریان‌های زمینه‌ساز تحرکات دشمن شادکن



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزارت کشور

وزارت کشور درباره حماسه راهپیمائی مردم ایران در روز جهانی قدس اطلاعیه ای منتشر کرد.

 به گزارش ایسنا در متن این اطلاعیه آمده است:

 

«باسمه تعالی 

اکنون که در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، راهپیمائی روز جهانی قدس با شکوه وصف‌ناپذیر در گوشه گوشه وطن برگزار شده است و ملت مسلمان ایران با احیای این سنت گرانقدر انقلاب اسلامی، همراهی خود با محرومان و مستضغفان و پایداری و ایستادگی خود بر آرمان اسلامی فلسطین را برابر دیدگان افکار عمومی جهان به  منصه ظهور رساندند، وزارت کشور با شکرگزاری به درگاه الهی برای این توفیق بزرگ، مراتب تقدیر و سپاس صمیمانه و خالصانه خود را به پیشگاه ملت سربلند ایران تقدیم می‌کند.

 

بحمد الله این راهپیمائی بزرگ در سراسر کشور با حضور مقتدرانه اقشار گوناگون ملت و با تلاش همه نیروهای حافظ نظم  و امنیت کشور در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و جلوه ای دیگر از وحدت و انسجام ملی و استواری این سرزمین پرگهر بر آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری گرانقدر را به نمایش گذاشت.

 

حماسه بزرگ حضور ملت ایران در راهپیمائی دشمن شکن روز قدس، البته با برخی حواشی بسیار محدود نظیر اقدام غیرقانونی و دشمن شادکن تعدادی انگشت شمار از عناصر غافل یا فریب خورده در قالب توهین به برخی مقامات ارشد نظام همراه شد که رفع آن، مستوجب برخورد ریشه ای و  ارزیابی علل اصلی وقوع چنین غفلت‌هایی است.

 

وزارت کشور با ابراز تأسف از چنین کوته‌اندیشی‌های وحدت‌شکنانه بر ضرورت برخورد با جریان‌های شبه رسانه‌ای زمینه‌ساز و سبب‌ساز این‌گونه تحرکات دشمن شادکن تأکید می‌کند.

 

بعلاوه به استحضار ملت شریف و شهید پرور ایران و رسانه‌ها می‌رساند؛ بررسی دقیق ابعاد مختلف این موضوع در دستور کار  مراجع ذیربط قرار گرفته و  نتایج آن اعلام خواهد شد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------