آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

چرا اسکورت قالیباف و رئیسی کمرنگ شد؟ هزینه تبلیغ پدیده در ابتدای مناظره چقدر است؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات

نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درحالی وارد صداوسیما شدند که این بار تعداد ماشین‌های اسکورت تغییر کرده و نوع آنها از امثال سوزوکی به خودروهای ملی تغییر کرده است.

 به گزارش خبرآنلاین، در این دوره مناظره نخستین نامزدی که وارد محوطه رسانه ملی شد، اسحاق جهانگیری بود. او با سه خودرو به محوطه آمد و خودش از خودرو دنا پیاده شد. سپس نوبت به هاشمی طبا رسید، او نیز همچون جهانگیری با سه خودرو آمده بود و یک ال نود سفید پیاده شد.

 

در ادامه سیدمصطفی میرسلیم وارد صداوسیما شد. او با همراهی پنج خودرو به رسانه ملی آمده بود و از سمند پیاده شد. چهارمین نامزدی که به صداوسیما آمد، محمدباقر قالیباف بود. او برخلاف دو مناظره پیشین که با حدود 5 خودرو می‎آمد این بار با دو خودرو وارد شد و شخصا از خودرو سمند سفید رنگی خارج شد.

 

رئیسی، نامزد پنجم بود. او نیز همچون قالیباف با دو خودرو وارد شد و خودش از سمند سورن پیاده شد. این در حالی است که او نیز پیش از این با چندین خودرو اسکورت وارد صداوسیما می‎شد.

 

حسن روحانی نفر آخر بود که به صداوسیما آمد. او به همراه چهار خودرو وارد شده بود و از پرشیا بژ پیاده شد. در مناظرات پیشین نیز روحانی با پرشیا وارد محوطه رسانه ملی شده بود.

 

در حالی نامزدها و اسکورتشان این بار تماما از خودرو ملی استفاده کرده بودند که در مناظره اول چندین خودرو خارجی در میان اسکورت آنها دیده می‎شد.

 

در میانه برنامه صداوسیما نیز گاهی نوبت به تبلیغات می رسید. پدیده شاندیز که مدت ها سهمی از رسانه ملی نداشت، زمان زیادی از این تبلیغات را به خود اختصاص داد. رایتل،‌ تبلیغ رایگان کالای ایرانی، شوینده های تاژ و صاف، بانک پاسارگاد و ... نیز از این تبلیغات گران سهم بردند.

 

گفتنی است در ایام تبلیغات تلویزیونی، پدیده پیش از اغلب برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری، تیزر مطولی را از تلویزیون پخش می‎کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------