آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

جهانگیری: سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم را در دولت دوازدهم ادامه می‌دهیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,جهانگیر

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد که سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم به خصوص در زمینه اقتصاد مقاومتی در دولت دوازدهم ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه نخستین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با قدردانی از رای مجلس به وزرای پیشنهادی اظهار کرد: فکر می‌کنم با هماهنگی که میان دولت و مجلس وجود دارد می‌توان امیدوار بود که برای حل مشکلات مردم گام‌های بلندتری برداشته شود.

 

وی افزود: در جلسه اول هیئت دولت آقای روحانی به اولویت‌هایشان اشاره کردند و از همه وزرا خواستند که این اولویت‌ها را بیشتر مورد توجه قرار دهند و بر اساس این اولویت‌ها برنامه‌ریزی کنند تا در زمان مشخصی دولت به نتیجه مطلوب برسد.

 

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه اولویتی که آقای روحانی به آن تاکید کردند، موضوع ایجاد اشتغال بود، گفت: هم از وزارت اقتصاد هم وزارت خارجه و هم بانک مرکزی درخواست کردند که در راستای تامین منابع مالی خارجی و داخلی و به صحنه آوردن بخش خصوصی به عرصه عمل حرکت کنند.

 

وی ادامه داد: اعضای دولت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید که چهارده بند داشت را نیز مورد تاکید قرار دادند تا در راستای حل مشکلات مردم و ترجیح منافع ملی بر هر منفعت دیگری عمل کنند.

 

جهانگیری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه بسیار دقیقی است که برای رفع مشکلات کنونی کشور تهیه شده، گفت: هر بند این نسخه پیام‌های مشخصی دارد و مهمترین بند آن همین است که اقتصادی بسازیم که در برابر تکانه‌های خارجی مقاوم باشد که خوشبختانه توانستیم در برابر کاهش شدید بهای نفت مقاومت کنیم و در شاخص های اقتصادی مان چندان تغییری ایجاد نشد که ما همین راه را در دولت دوازدهم هم ادامه می‌دهیم.

 

معاون اول رئیس‌جمهوری در پاسخ به پرسش ایسنا درباره اقدامات دولت در زمینه عملی کردن شرط حجت‌الاسلام کروبی در خصوص خارج شدن نیروهای امنیتی از منزل وی، گفت: حتما این کار انجام شده است و آنچه که قابل گفتن باشد توسط مسئولان امنیتی اعلام می‌شود و به اطلاع خانواده ایشان هم می‌رسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------