آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

نقویان: فقر، بیکاری، فحشا و دروغ را رها کرده‌اند و دلواپس مسائل هسته‌ای شده‌اند/ در تلویزیون مقابل چشم ۶۰ میلیون انسان آمار دروغ دادند



اخبار,اخبار اجتماعی,ناصر نقویان

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حوادث روز کشور گفت: متاسفانه برخی با عربده کشی در مجلس، آبروی ملت را می برند.

حجت الاسلام ناصر نقویان شامگاه چهارشنبه در حسینیه علیای سرده تفت واقع در یزد در سخنان خود به صراحت آیات قرآن کریم مبنی بر قطعی بودن مرگ پرداخت و گفت: خبر قطعی در زندگی هر فردی، مرگ است و مابقی اخبار ممکن یا محتمل است.

وی با اشاره به فرموده خداوند خطاب به پیغمبر که تو خواهی مُرد، تصریح کرد: هنگامی که این خبر برای پیامبر قطعی است، ما باید حساب کار خود را داشته باشیم.

این خطیب سرشناس در این میان به بیان مثالی پرداخت و گفت: آقای رئیس جمهور یک ماه قبل انتخابات دنبال من فرستادند و از من خواستند ایشان را در امر انتخابات کمک کنم، من این خواست رو بخاطر حضور در کسوت روحانیت و سیاسی نبودن، نپذیرفتم. ایشان در آن تماس، پیروزی خود را قطعی نمی دانست ولی در نهایت پیروز شد.

نقویان با اشاره به سخنان آیت ا... جوادی آملی مبنی بر اینکه عالم مانند آدم معده دارد و شاخص آن صداقت است، تصریح کرد: اگر غذایی مسموم ولو بهترین و خوشمزه ترین غذا باشد را میل کنیم، معده واکنش عملی نشان می دهد، عالم نیز همینطور است، اگر انسان بخواهد با حقه بازی سر مردم را گرم کند، روزی حقایق آشکار خواهد شد.

وی در این خصوص افزود که در تلویزیون و مقابل چشمان 60 میلیون انسان آمدند و آمار دروغ دادند و بعد چند سال حقایق در حال آشکار شدن است و در خبرها می خوانیم: اختلاس شده، دزدی شده و حتی کار به دزدیدن دکل نفتی رسیده است.

ناصر نقویان گفت: محال است کسی با دروغ گفتن و حقه بازی و کلاه گذاشتن بر سر مردم، بتواند در بین مردم محبوبیت کسب کند.

حجت الاسلام نقویان با اشاره به دلواپسی عده ای نسبت به توافق ایران با 5+1 گفت: متاسفانه این عده همه مشکلات کشور از جمله فقر، بیکاری و فحشاف دروغ و چاپلوسی را رها کرده اند و دلواپس مسائل هسته ای شده اند، در حالیکه رهبری شجاع داریم که اوضاع را رصد می کند.

این خطیب شهیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنها که ادعای ولایتمداری دارند، آمدند از بنده فیلمی درست کردند و در شبکه مجازی منتشر کردند، در حالیکه بحث من درباره خوردن و بردن های یک عده ای بود، البته بنده اعلام کردم کلیپ جعلی است، نیروهای ما که ریگی را از آسمان به روی زمین آوردند بیایند و عوامل تهیه آن فیلم را شناسایی کنند.

وی همچنین خطاب به این مدعیان ولایتمداری گفت: رهبر انقلاب چندین سال درخصوص فقر و فساد و تبعیض هشدار دادند، حال بیایید و عملکرد خود را در سال های گذشته عنوان کنید.

ناصر نقویان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث روز کشور هم گریزی زد و گفت: متاسفانه برخی با عربده کشی در مجلس آبروی ملت را می برند.

وی در پایان سخنان با اظهار تاسف از اینکه قرآن کتاب راهنمای زندگی و سرور زندگی، به نغمه مرگ تبدیل شده است، گفت: هرگاه از بلندگوهای شهر قرآن پخش شود، اذهان به سمت فوت یک فرد می رود. اگرچه که پیامبر هم مهجوریت قرآن را پس از در اختیار گرفتن مسلمانان، خبر داده بود.

نقویان با اشاره به سخن دکتر شریعتی مبنی بر اینکه خدایا چگونه زندگی را به من بیاموز، من چگونه مردن را خواهم آموخت، گفت: باید چگونه مردن را هم از قرآن آموخت چراکه بسیاری قرآن خوان و مسلمان بودند ولی بد مردند.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------