آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

حضور پررنگ واعظان و مداحان ضد دولت در صداوسیما / انتقادات تندی که صداوسیما با کمال میل پخش می کند!



اخبار,اخبار سیاسی,واعظان و مداحان

دیگر کمیسیونی به نام کمیسیون ویژه برجام در مجلس وجود خارجی ندارد اما هنوز رئیس پیشین آن به صداوسیما رفت‌وآمد دارد و آنتن در اختیارش گذاشته می‌‌شود.

علیرضا زاکانی، نماینده نزدیک به جبهه پایداری و عضو فراکسیون اقلیت مجلس در مدتی که در طول بررسی برجام در کمیسیون تحت نظارتش دست‌کم چهاربار میهمان بخش‌های مختلف صداوسیما بود، پنجشنبه شب نیز میهمان برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری بود.

 

صداوسیما در حالی به زاکانی به‌عنوان رئیس کمیسیون ویژه برجام تریبون داد که او نه‌تنها حرف جدیدی برای ارائه نداشت و اظهارات قبلی خود را تکرار می‌کرد، که رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری مهر تایید بر برجام زدند.

با این حال رویکرد صداوسیما در قبال دولت همچنان بر مدار بی‌میلی است؛ آنچنانکه دیروز هم مخالفان برجام از پشت تریبون عزاداری در میدان نقش‌جهان اصفهان آنتن صداوسیما را به خود اختصاص دادند و مداحی تفرقه‌انگیز سیاسی از تلویزیون پخش شد.

یکی از نوحه‌خوانانی که در میدان نقش‌‌جهان اصفهان در اجتماع روز عاشورای مردم این شهر پشت تریبون قرار گرفت، هنگام پخش زنده این مراسم از شبکه سوم سیما، به انتقاد از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور پرداخت و مدعی شد که در توافق هسته‌ای خط قرمزهای ترسیم‌شده از سوی مقام معظم رهبری رعایت نشده است.

این نوحه‌خوان در ادامه دیگر تلاش‌های گروهی از مداحان برای جناحی کردن سوگواری‌ها به نفع یک دیدگاه خاص، خطاب به مردم اصفهان که در بزرگ‌ترین اجتماع عاشورایی این شهر گرد هم آمده بودند تا عزای حسینی را اقامه کنند، گفت به‌گونه‌ای عزاداری کنند که پس از نامه اخیر مقام معظم رهبری درباره برجام و تذکر برخی نکات، کسانی نتوانند خطوط قرمز مقام معظم رهبری را نادیده بگیرند.

او بدون نام بردن از رئیس‌جمهوری، نامه‌ روحانی در پاسخ به مقام معظم رهبری را «دوپهلو» خواند و در ادامه از دست دادن «اتفاقی» محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه با باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کرد.

شبکه سوم سیما که در حال پخش زنده این مراسم در ساعت 11:30 دیروز بود، مواضع سیاسی نوحه‌خوان میدان نقش‌‌جهان اصفهان ضددولت را بیش از یک دقیقه پخش کرد و اقدامی برای قطع آن انجام نداد.

اخبار سیاسی - تیک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------