آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

نماینده سابق مجلس: هر فردی می گوید می تواند نامزد نهایی اصولگرایان باشد!



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,عباسعلی منصوری آرانی

عباسعلی منصوری آرانی نماینده مجلس با اشاره به نامه اخیر احمدی‌نژاد به اوباما گفت: این نامه اگر فقط بازتاب داخلی داشته باشد و در ایران به آن پرداخته شود، مطمعنا موضوع انتخاباتی است، اما اگر بخواهد بازتاب خارجی و بین‌المللی داشته باشد خوب است چون یک خواسته ملی مطرح شده است.

به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه جایگاه روسای جمهور سابق نباید پایین بیاید، خاطرنشان کرد:در همه جای دنیا مرسوم است که روسای سابق اصولا دیدگاه و نظرات خود را بیان می‌کنند. اما باید این مسائل به گونه ای مطرح شود که یک شوک را وارد کند نه اینکه توهین شود به رئیس‌جمهور، زیرا این توهین‌ها زیبنده نظام نیست.  در مورد این نامه احمدی‌نژاد به اوباما هم بعید می‌دانم بازتاب بین ‌المللی داشته باشد و بیشتر موضع انتخاباتی دارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم، با اشاره به وضعیت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه آیا به وحدت می‌رسند یا نه موضوعی است که نمی‌توان به راحتی اظهار نظر کرد، اما جبهه اصولگرایی باید سعی کنند که نظرات خود را به هم نزدیک تر کنند تا بتوانند به وحدت مورد نظر دست پیدا کنند.
 
آرانی ادامه داذ: جمع کردن افراد کار سختی است و هر فردی معتقد است که می‌تواند به عنوان گزینه نهایی برای کاندیداتوری انتخاب شود. از طرفی دیگر هم مشخص نیست که اصلاح‌طلبان بتوانند همانند سال 92 در سال 96 عمل کنند.
 
وی با بیان اینکه پایداری‌ها هم جزیی از اصولگرایان هستند، تصریح کرد: از شخصیت‌های اصولگرایی همانند ناطق و لاریجانی تا اعضای پایداری باید همدیگر را قبول و به وحدت برسند.   

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------