آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

حق‌شناس: روحانی برای ادامه کار تردید ندارد / با همه امکانات تلاش می‌کنند روحانی یک دوره‌ای شود



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,حق‌شناس

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در این‌که گروه رقیب دوست ندارد آقای روحانی در این جایگاه باشد و این فضا و فرصت مجدداً برای ایشان فراهم شود، شکی نیست. به همین دلیل است که بحث یک‌دوره‌ای شدن دولت را با تمام امکاناتشان در دستور کارش قرار داده‌اند.

به گزارش جماران، محمدجواد حق‌شناس درباره برخی زمزمه ها مبنی بر تردید روحانی برای شرکت در انتخابات 96 و احتمال یک دوره‌ای شدن دولت اظهار داشت: روحانی هیچ تردیدی در ریاست‌جمهوری آینده و ادامه کارش ندارد. روحانی جایگاه خود و قدرت را به‌خوبی می‌شناسد و رسیدن به این جایگاه برایش شانسی به‌دست نیامده است.

وی افزود: ایشان برای رسیدن به این نقطه تلاش کرده و برنامه‌ریزی داشته و جایگاه قدرت را می‌فهمد، اما در این‌که گروه رقیب دوست ندارد آقای روحانی در این جایگاه باشد و این فضا و فرصت مجدداً برای ایشان فراهم شود، شکی نیست. به همین دلیل است که یک‌دوره‌ای شدن دولت را با تمام امکاناتشان در دستورکار قرار داده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره بخت گروه‌ها برای موفقیت تصریح کرد: این یک بازی دوطرفه است. بستگی دارد کدام گروه با استفاده از فضا و امکاناتی که در اختیار دارند بازی را به نفع خودشان پیش ببرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------