آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

هجمه به هاشمي به چه قيمتي؟



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,هاشمی

آيت‌ا... هاشمي در همه زمان‌ها، در معرض هجمه، توهين و تخريب بوده و بداخلاقي‌هاي سياسي براي او تازگي ندارد.

همان طور كه هشت سال صبوري كرد تا ملت متوجه شوند و ببينند شخصيتي كه با تمام وجود در ميانه ميدان ايستاد و تخلفات عده‌اي تازه به دوران رسيده سياسي را فرياد كرد و هشدار داد كه ايها الناس دود اين آتش فراگير مي‌شود و دامن شما را نيز مي‌گيرد، هاشمي بود... او بود كه در خرداد ۹۲ نتيجه صبر و تحمل مردانه خود را دريافت كرد و نزديكترين فرد از لحاظ منش سياسي و رفتاري را به جايگاه رئيس‌جمهوري رساند.

 

دولتي كه بار ديگر عقلانيت را محور كار خود قرار داد. با اينكه خزانه‌اي خالي و وضعیت اقتصادي نابسامان تحويل گرفت اما با مديريت مدبرانه خود، اوضاع را كم و بيش سامان داد؛ اين منش چيزي نبود جز پيروي از روش اعتدال آيت‌ا...... بار ديگر هفت اسفند ۹۴، همه مشاهده كردند اگر انتخاباتي با حضور همه سلايق و افراد برگزار شود و دولتي برآمده از اراده ملت كه خود را متعهد و مسئول به رأي ملت مي‌داند و جمله ارزشمند بنيانگذار نظام اسلامي را سرلوحه خود قرار داد مبني بر اينكه«ميزان، رأي ملت است»، مجلسي كاملا متفاوت با مجلس‌هاي سه دوره قبل تشكيل ‌مي‌شود.

 

در انتخابات مجلس خبرگان هم همگان شاهد بودند علاوه بر هجمه‌ها و تخريب‌هاي گسترده و سازماندهي شده، بار ديگر ليست منتسب به آيت‌ا... هاشمي حائز اكثريت آرا شد و اين، يعني تشديد هجمه به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام كه منصوب مقام معظم رهبري است. حال با تمام اين تفاسير، مدعيان به هر طريق سعي دارند نتيجه انتخابات را لاپوشاني كنند ولو به قيمت حمله به نزديكترين يار و ياور ولايت. ابتداي امسال با دروغ‌پردازي و شايعه پراكني در رابطه با سفر ايشان به كيش و اكنون سوء استفاده از فرمايشات رهبري معظم مبني بر افزايش توان دفاعي كشور...‌اي كاش و‌اي كاش براي يك بار هم شده، چشم خود را باز مي‌كردند و مي‌ديدند كه در بين مردم جايگاهي ندارند.

 

از خدا بترسيد و توان خود را صرف اصلاح واقعي مسائل و مشكلات كشور قرار دهيد. رسانه‌هاي خود را از توهين و تخريب باز داريد. اگر مي‌خواهيد كاملا از نظر مردم حذف نگرديد، احترام بگذاريد و بدانيد بنيان گذار اين نظام فرمود: «بدخواهان بدانند هاشمي زنده است چون نهضت زنده است. »

 

اخبار سیاسی - آرمان امروز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------