آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

این آقایان که می گویند برجام واویلاست، خودشان برای ایران چه کرده اند؟ / جلیلی به دنبال تسویه حساب سیاسی است



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

آینده هر جریان سیاسی بستگی به عملکرد کنونی اش دارد؛ تفاوتی نمی کند اصلاح طلب یا اصولگرا باشد. کسانی که عهده دار مسئولیت سیاسی و اجتماعی جامعه میشوند و از طرف مردم مسئولیتی به آنها واگذار میشود طبیعتا باید در جهت منافع جامعه و مردم گام بردارند.

جت الاسلام محمد مقدم از سخنان اخیر سعید جلیلی به شدت انتقاد کرد و به تحلیل آینده سیاسی اصولگرایان پرداخت.

حجت السلام محمد مقدم، عضو مجمع روحانیون مبارز در پاسخ به سوال انتخاب درباره ریاست مجلس دهم گفت: هنوز زود است که بخواهیم اظهارنظر کنیم، ولی به نظر می آید که شرایط برای آقای عارف مثبت باشد.

وی ادامه داد: خواست مردم یک تغییر و یک تحول است و باید به خواست مردم احترام گذاشته شود. مردم خواسته شان این است که در جهت اصلاح طلبی گام برداشته شود.

حجت السلام مقدم درباره آینده اصولگرایان گفت: آینده هر جریان سیاسی بستگی به عملکرد کنونی اش دارد؛ تفاوتی نمی کند اصلاح طلب یا اصولگرا باشد. کسانی که عهده دار مسئولیت سیاسی و اجتماعی جامعه میشوند و از طرف مردم مسئولیتی به آنها واگذار میشود طبیعتا باید در جهت منافع جامعه و مردم گام بردارند.

عضو مجمع روحانیون مبارزه تهران تصریح کرد: اگر اردوگاهی میخواهد موفق شود باید عملکردش مثبت باشد که تا به امروز چنین چیزی را ما از اصولگرایان مشاهده نکردیم که همین موضوع باعث ضعف و تاسف است .متاسفانه برخی اصولگرایان نام اصولگرایان اصیل را خدشه دار کردند که همین موضوع باعث همین شکست اخیرشان است.

وی خاطرنشان کرد: ماندگاری اصلاح طلبان در عرصه سیاسی به عملکرد دولت یازدهم بستگی دارد. اصلاح طلبان نباید اینطور باشند که بگویند ما پیروز میدان شدیم دیگر نیاز به برنامه و جلسه ای نیست. اصلاح طلبان باید آینده نگریشان بیشتر از قبل باشد.

وی با اشاره به سخنان اخیر سعید جلیلی که برجام را واویلا خوانده بود، اظهار کرد: من معتقدم که این افراد بهتر است هیچ گاه نظر شخصی شان را بر اراده و خواست جمعی جامعه تحمیل نکنند. مردم ما در دو انتخابات گذشته به خیلی از رادیکال ها جواب دادند. ایرانیان در سال 92 به حل مناقشه هسته ای رای دادند و در 7اسفند 94 به موفقیت دولت در برجام.

حجت السلام مقدم ادامه داد: به نظر من، اینگونه شعارها بیشتر جنبه سیاسی و یک نوع تسویه حساب سیاسی است و گرنه اینها که میگویند واویلا خودشان برای این جامعه چه کردند؟ این افراد جز اینکه مسیر جامعه را به سمت معضلات و مشکلاتی بردند که اگر هم برجام یک کاستی هایی داشت آنها بر ما تحمیل کردند. به نظر من، اینگونه نگاه ها و این گونه مواضع بیشتر نظر شخصی افراد است و بر اساس منافع ملی نیست. اگر بر اساس منافع ملی و عمومی باشد مردم ما در دو انتخابات بزرگ گذشته نگاه و نگرش و نظرشان را در مسئله هسته ای و برجام در انتخابات نشان دادند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------