آخرین اخبار سیاسی

وعده‌های اقتصادی دولت سیزدهم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

بحران خودستایی افسارگسیخته در دولت!

روزنامه توسعه ایرانی نوشت :دولت سیزدهم و مجلس یازدهم، سه و چهار سال پیش در حالی کار خود را آغاز کردند که اصلی‌ترین شعار هر دو، وعده‌های…

آقای صدیقی! شایعه دشمن که استغفار نمی‌خواهد!



کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
این روزها انتشار گزارش زمین‌خواری ۱۰۰۰ میلیاردی آیت الله صدیقی بازتاب زیادی در رسانه ها داشته با واکنش های مختلفی همراه بوده است.کاظم صدیقی ابتدا منکر این قضایا شده و مدعی شد که امضایش را جعل کرده و بی اطلاع وی این زمین ها را به نامش زده اند!

به گزارش اصلاحات نیوز، صحبت‌های بسیار مهم کاظم صدیقی در رابطه با انحلال موسسه، سند زدن ملک مورد مناقشه به نام حوزه، ایجاد تغییرات در نفرات حوزه و‌ ماجرای اعتماد و‌ غفلتی که در این مورد شده بود.

 

مجید مرادی در واکنش به این موضوع نوشت: کلیپ تبلیغاتی کاظم صدیقی که به کمک دروازه‌بانانی چون خبرگزاری فارس و خبرگزاری تسنیم انتشار گسترده یافت بر اتهاماتی که متوجه او بود صفحه گذارد و معلوم شد آنچه که وی تبلیغات بوق‌های رسانه‌ای دشمن! می‌نامد درست بوده است.

 

عجیب است که این دو خبرگزاری وابسته یا تحت حمایت نهادی نظامی به دروازه‌بان یک جناح مشخص تبدیل شده و کاملا در خدمت اهداف رسانه‌ای این جناح سیاسی ست.

 

به گمانم این دو خبرگزاری که صدیقی را به رغم ارتکاب فاجعه ازگل، به مقام آیت‌اللهی ارتقا داده اند برای خود شأن رسانه ای هم قائل نیستند که اگر بودند باید سخنان دیروز دکتر روحانی را در باره آشوب ۹۸ و این که رئیسی هم مصوبه افزایش قیمت بنزین را امضا کرد و به محض افزایش علیه آن موضع گرفت، پوشش می داد. سرچ کنید در کانال این دو خبرگزاری هیچ خبری از افشاگری‌های دکتر روحانی که صدای رسانه‌چی‌های رئیسی را در آورده نیست. حتی سپهر خلجی مشاور رسانه‌ای رئیسی هر چه خود را به در و دیوار کوبید نتوانست بمب خبری دکتر روحانی را خنثی کند.

 

برای همین رفتار غیر رسانه‌ای‌ست که به صلاح این نهاد نظامی می‌بینم تا در این دو خبرگزاری را تخته و این نهاد نظامی را از تهمت جانب داری جناح‌های سیاسی مبرا دارد. خدا می داند که بخش عظیمی از نیروهای این نهاد هم از مصادره شدن اعتبار آن به نفع جناحی سیاسی آزرده‌اند.

 

برگردیم به کلیپ صدیقی که تنها همان شایعاتی را که دشمن در بوق و کرنا کرده است تایید می‌کند و او نه تنها این بوق‌ها را به دروغ‌گویی متهم نمی‌کند بلکه از کرده خود به درگاه الهی استغفار و از پیشگاه ملت عذر می‌خواهد در حالی که اول باید از یاشار سلطانی تشکر کند که او را به گناه مستحق استغفاری که مرتکب شده آگاه کرده است.

 

چگونه می‌توان باور کرد فردی با چهار دهه و نیم سابقه قضایی فریب خورده یا غفلت کرده باشد، آن هم غفلت یا فریبی که هزار میلیارد تومان منفعت به او و آقا پسران رسانده باشد؟! اللهم ارزقنا!

 

آقای صدیقی با انتشار این کلیپ، شکست رسانه‌ای یا انتحار رسانه‌ای را به شکست حقوقی و هوشی و اخلاقی و موقعیتی‌اش افزوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------