آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

جوانفکر به ادعا درباره «دک» کردن مشایی توسط محمود احمدی نژاد واکنش نشان داد



اخبار,اخبار سیاسی ,محمود احمدی نژاد

 

اخبار سیاسی - جوانفکر به ادعا درباره «دک» کردن مشایی توسط محمود احمدی نژاد واکنش نشان داد

اگراصولگرایان‌احمدی‌نژادرامرده‌بدانندخداراکنارگذاشتند/جدایی احمدی‌نژاد از مشایی درست نیست

تصور مي كنم كه از نگاه مردم، مسئوليت وخامت اوضاع اقتصادي كشور متوجه دولت دهم نيست.

 محمود، اسفندیار را  "دَک" کرده است؛ این توصیف داود احمدی نژاد از خبری است که از رابطه برادرش با مشایی به او «رسانده» اند اما خودش هم آن را باور نمی کند.

برادر رییس دولت نهم و دهم روز گذشته به سایت انتخاب گفت: "همین دیروز شنیدم که این ها را ریخته دور و مشایی و بقایی را دک کرده است. " او گفته این خبر را یکی از نزدیکان محمود به او رسانده است؛ خبری عجیب و غیر منتظره.

کمتر کسی می تواند باور کند یارِغارِ محمود احمدی نژاد، مردی که رییس دولت های نهم و دهم هر هزینه ای را برای بودنش پرداخت به این سادگی رفته باشد. یا به قول داود احمدی نژاد، محمود توانسته باشد او را «دور بریزد.»

علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد در گفت و گو با "تدبیر" دوری احمدی نژاد از مشایی را رد می کند. هر چند او بازگشت احمدی نژاد به دنیای سیاست را به صورت ضمنی تایید می کند و دلیل آن را آنچه «شکست های دولت یازدهم »می داند اعلام می کند.

جوانفکر در گفت و گو با "تدبیر" معتقد است که مردم از وضعیت اقتصادی موجود راضی نیستند و این ناشی از عملکرد دولت روحانی است و دولت احمدی نزاد نقشی در ایجاد این شرایط ندارد.
داود احمدی نژاد از جدایی مشایی و بقایی ازمحمود احمدی نژاد خبر داده، آیا این خبر را تایید می کنید؟
محل كار آقايان مشايي و بقايي در جاي ديگري غير از دفتر كار دكتر احمدي نژاد قرار دارد. استفاده از  تعبير جدايي ، مناسب چنين اتفاقي نيست.  البته هر گونه توضيحي در اين خصوص، بايد از كسي كه ادعاي جدايي را مطرح كرده است، پرسيده شود.

داود احمدی نژاد دقیقا از لفظ اینکه «شنيدم برادرم بالاخره مشایی و بقایی را دک کرده»استفاده کرده، آیا این «دک کردن » درست است؟
پاسخ اين سئوال شما را دادم.

چرا تا این حد برای داود احمدی نژاد مهم است که برادرش اصطلاحا مشایی و بقایی را دک کند؟
چرا فكر مي كنيد جواب اين سئوال را من بايد بدهم؟ آيا بهتر نيست از خود ايشان سئوال كنيد؟

برادر محمود احمدی نژاد گفته او برای انتخابات ریاست جمهوری آینده نامزد می شود. آیا این خبر درست است؟
 فكر مي كنم صحبت كردن درباره نامزدي افراد درانتخابات سه سال ديگر، بسيار زودهنگام و غيرواقع بينانه باشد هر چند كه مي پذيرم، انباشته شدن ناكارآمدي ها و وقوع اشتباهات اساسي در دولت يازدهم، ممكن است مردم و رسانه ها را از هم اكنون متوجه انتخابات دوازدهم رياست جمهوري كرده باشد.

یعنی احمدی نژاد امیدوار است که با وجود افشاگری هایی که علیه دولتش رخ داده بتواند اقبال مردم را کسب کند ؟
توجه داشته باشيد كه تفاوت ١٨٠ درجه اي درنگاه مردم به مسائل كشور با نگاه جريانهاو مدعيان سياسي و حزبي و گروهی، بارها تجربه شده است  .ضمنا تصور مي كنم كه از نگاه مردم، مسئوليت وخامت اوضاع اقتصادي كشور متوجه دولت دهم نيست. مردم ارزيابي هاي روشن و دقيقي از مسايل كشور دارندوميان تبليغات مسموم و خلاف واقععليه دكتر احمدي نژاد با حقايق دو سال آخر دولت ايشان تفاوت قائل مي شوند.

  احمدی نژاد و تیم او در حال حاضر چه جایگاهی بین مردم دارند؟ یعنی شما چه جایگاهی بین مردم برای خودتان متصور هستید که این گونه می گویید؟
دكتر احمدي نژاد و همكارانش در متن جامعه زندگي مي كنند. ما نقطه هايي از درياي بيكران ملت شريف ايران هستيم و خودمان را درهيچ جايگاه ويژه و ممتازي فرض نكرده و نمي كنيم.

اما بسیاری از اصولگرایان احمدی نژاد را تمام شده می دانند و جریان او را جریان مرده سیاسی می نامند؟
بسياري از اصولگرايان با اين ادعايي كه شما مطرح كرده ايد، موافق نيستند.

حرف هایشان را درباره احمدی نژاد نمی شنوید؟
اگر ادعاي شما واقعيت خارجي داشته باشد و اصولگرایان احمدی نژاد را مرده سیاسی بدانند  بايد با تاسف گفت كه آن ها خدا را از معادلات سياسي خود كنار گذاشته اند. زيرا عزت و ذلت انسان ها و مرگ و زندگي آن ها دست خداست و اگر او بخواهد كساني كه مرده پنداشته مي شدند، به امر الهي زنده و پاينده خواهند شد و آن هايي كه خود را در زمره زنده ها به حساب مي آوردند، به يكباره خواهند مرد.

اخبار سیاسی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------