آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

بازگشت احمدی‌نژاد به ادبیات «احمدی‌نژادی»



اخبار,اخبار سیاسی ,محمود احمدی‌نژاد

 

اخبار سیاسی - بازگشت احمدی‌نژاد به ادبیات «احمدی‌نژادی»

«محمود احمدی‌نژاد» پنجشنبه عصر پیاده از خانه راهی میدان72 نارمک‌ شد، چند کلمه‌ای در جشن هم‌محله‌ای‌هایش سخن گفت و بعد هم راهی حسینیه قائم‌ آل‌محمد در خیابان ولیعصر شد.

«عبدالرضا داوری» که به‌تازگی از بازداشت چندروزه آزاد شده، «مهدی و احمد خورشیدی» داماد و پدردامادش هم حضور داشتند. در مراسم هیات علمداران هم «مهدی کلهر»، «عباس‌امیری‌فر» و «غلامحسین الهام» همراهش بودند.

 

«مشایی» در هیچ‌کدام از این دو مراسم دیده‌ نشد. رییس سابق دولت این روز‌ها زیاد حرف نمی‌زند. اما دیروز حرف‌هایی زد که یادآور «احمدی‌نژاد» هشت‌سال گذشته بود. خبری از «بگم، بگم‌ها» نبود، اما ادبیات ویژه «احمدی‌نژاد» را زنده ‌کرد. او دیروز گفت: «برخی که ریششان آنقدر بلند است که نصفش را باید در زیر شلوارش بگذارند، از همه‌چیز می‌گویند و مدعی‌اند؛ «مفتی‌ها» 70شبکه درست کرده‌اند و از همه‌چیز می‌گویند جز از آنچه که باید بگویند.

 

همه طراحی‌شان این است که مردم را از یاد امام غافل کنند.» او در ادامه با بیان اینکه: «انسان کامل تجلی خداست»، گفت: «آدم وقتی به مورچه نگاه می‌کند، می‌بیند چه عظمتی دارد، اما آنچه از مورچه می‌فهمد با آنچه از انسان کامل می‌فهمد، چیز دیگری است.»
اخبار سیاسی - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------