آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

نامه وزیر احمدی نژاد به حسن روحانی



اخبار,اخبار سیاسی ,پرونده کرسنت

 

اخبار سیاسی - نامه وزیر احمدی نژاد به حسن روحانی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: میرکاظمی در پاسخ به نامه خرداد ماه زنگنه وزیر نفت به رئیس جمهور در مورد پرونده کرسنت نامه ای به رئیس جمهور در این خصوص نوشته است.

موسی احمدی در خصوص جلسه کمیسیون انرژی گفت: در این جلسه آقای میرکاظمی رئیس پیشین کمیسیون گزارشی از پرونده کرسنت از ابتدا تاکنون ارائه داد و تعدادی از اعضای کمیسیون درخواست کردند هیات رئیسه کمیسیون نظر خود را در این خصوص ارائه دهند.

نماینده مردم عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این میرکاظمی از نامه اش به رئیس جمهور در مورد قرارداد کرسنت و تخلفات این قرارداد خبر داد و گفت: وزیر نفت خرداد ماه سال جاری نامه ای به رئیس جمهور در مورد قرارداد کرسنت نوشته اند که میرکاظمی نیز به عنوان یکی از مطلعان از این پرونده نامه ای به رئیس جمهور در پاسخ به نامه زنگنه نوشت.

عضو کمیسیون انرژی اظهار داشت: علاوه بر این در جلسه امروز مقرر شد کمیسیون انرژی برای حل مشکل آب استانها و رفع نگرانی نمایندگان ورود کند.

اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------