آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

وزیر اطلاعات: راهبرد دولت یازهم میدان دادن به همه جریان های سیاسی است



اخبار,اخبار سیاسی ,وزیر اطلاعات

 

اخبار سیاسی - وزیر اطلاعات: راهبرد دولت یازهم میدان دادن به همه جریان های سیاسی است

وی با بیان اینکه دولت، اهل پیش افتادن از خط ولایت نیست، افزود: برای دولت تدبیر و امید همه جریان های سیاسی چه اصولگرا، چه اصلاح طلب و چه مستقل، عزیز هستند.

وزیر اطلاعات گفت: دولت یازدهم دولت جناح خاصی نیست و رییس جمهوری نیز بارها اعلام کرده است هر فرد یا جریانی که توان خدمت به کشور را دارد، باید بدون توجه به گرایش سیاسی، به او میدان داده شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود علوی روز چهارشنبه در سفر رییس جمهوری به چهارمحال و بختیاری در جمع مردم لردگان، راهبرد دولت یازدهم را میدان دادن به همه جریان های سیاسی معتقد به نظام جمهوری اسلامی بیان کرد.

وی با بیان اینکه دولت، اهل پیش افتادن از خط ولایت نیست، افزود: برای دولت تدبیر و امید همه جریان های سیاسی چه اصولگرا، چه اصلاح طلب و چه مستقل، عزیز هستند.

علوی اظهارکرد: همه باید در اردوگاه نظام و زیر چتر ولایت و رهبری قرار گرفته و به مردم خدمت کنند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دولت دست یاری به سوی مردم، گروه ها و جناح های سیاسی دراز می کند و ترکیب این دولت نیز فراجناحی بودن آن را نشان می دهد.

علوی ادامه داد: کشور همیشه از اختلاف های سیاسی آسیب دیده است، اگرچه منکر خدمات دولت های پیشین نیستیم اما این خدمات می توانست با وحدت و رفاقت های سیاسی در چارچوب های معقول دوچندان شود.

وی در پایان سخنان خود، اعضای دولت را سرباز ولایت خواند و افزود:اگر ولایت تضعیف شود ستون خیمه انقلاب تضعیف شده است و ما این اجازه را نخواهیم داد.

وزیر اطلاعات در بدو ورود به شهرستان لردگان با حضور در گلزار شهیدان این شهر، به مقام شهیدان انقلاب ادای احترام کرد.

رییس جمهوری و هیات وزیران در قالب ششمین سفر استانی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری مهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند. 

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------