آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

واکنش محمدرضا رحیمی به حکم دادگاه: من معاون اول نظام هستم!



اخبار,اخبار سیاسی ,محمدرضا رحیمی

 

اخبار سیاسی - واکنش محمدرضا رحیمی به حکم دادگاه: من معاون اول نظام هستم!

من فقط محمدرضا رحیمی نیستم، من معاون اول این نظام هستم.بنده 34 سال سابقه خدمت در جمهوری اسلامی ایران را دارم؛ بنابراین نباید این قدر ساده به موضوع نگاه کرد.

حکم قضایی معاون اول دولت دهم که اخیرا از سوی محسنی اژه ای اعلام شده است  مورد اعتراض رحیمی واقع شد  و او نسبت به حکم صادره خود واکنش نشان داد.

رحیمی در گفت و گو با ایسکانیوز در این باره اعلام کرد: حتما آقای اژه ای می داند حکم صادره قطعی نشده و خود ایشان هم بر این موضوع تاکید می کند، باید توجه داشته باشد که اعلام جزئیات این حکم هم غیرقانونی است.

او  با انتقاد از اعلام این حکم  تصریح کرد: من فقط محمدرضا رحیمی نیستم، من معاون اول این نظام هستم.بنده 34 سال سابقه خدمت در جمهوری اسلامی ایران را دارم؛ بنابراین نباید این قدر ساده به موضوع نگاه کرد.

معاون اول محمود احمدی نژاد در دولت دهم گفت: جناب آقای اژه ای! معاون اول قوه قضائیه، شما اگر به قانون نگاه کنید خواهید دانست که نباید حکمی که هنوز قطعی نشده است را اعلام کنید.

غلامحسين محسنی اژه‌ای در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران درباره  این که  حکم معاون اول رییس جمهوری سابق ایران صادر شده است گفت: «تا زمانی که يک حکم قطعی نشده نمی‌توانيم در مورد جزئيات آن صحبت کنيم اما حبس و جزای نقدی شامل حکم وی می‌شود.
اخبار سیاسی - ایسکانیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------