آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

مجلس به «فرهادی» اعتماد خواهد کرد



اخبار,اخبار سیاسی ,وزیر پیشنهادی علوم

 

اخبار سیاسی - مجلس به «فرهادی» اعتماد خواهد کرد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم با برخورداری از توان مدیریتی و سوابق کاری متعدد، موفق به کسب رای اعتماد از مجلس خواهد شد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با ایسنا منطقه کویر، در خصوص احتمال رای آوردن وزیر پیشنهادی علوم در مجلس، اظهار کرد: خوشبختانه فرهادی از توان مدیریتی و کارنامه درخشانی برخوردار است و تصور می‌شود که بتواند اعتماد نمایندگان مجلس را به دست آورد.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم در کمیسیون مربوطه بررسی شود، افزود: بدون شک فرهادی برنامه‌های مدون و متعددی برای وزارتخانه علوم و تحقیقات دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهادی در دولت های گذشته هدایت وزارتخانه های بهداشت و درمان و علوم و تحقیقات را نیز برعهده داشته است، گفت: این سوابق می تواند در کسب رای اعتماد برای وزیر پیشنهادی علوم موثر باشد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه رشته تخصصی فرهادی پزشکی است، بیان کرد: البته مجلس انتظار داشت فردی دارای تخصص غیرپزشکی برای وزارت علوم و تحقیقات از سوی دولت پیشنهاد شود.

وی با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی علوم مورد تایید بسیاری از نیروهای انقلابی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم فرهادی بتواند با رای حداکثری و قاطع نمایندگان، سکان هدایت وزارت علوم را بر عهده گیرد. 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------