آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

حسین مرعشی: هر چه فکر می کنم هیچ توهینی به مردم نکردم!



اخبار,اخبار سیاسی , حسین مرعشی

 

اخبار سیاسی - حسین مرعشی: هر چه فکر می کنم هیچ توهینی به مردم نکردم!

وی در ادامه گفت: مگر کاری که آقای روحانی در این شرایط انجام می دهد غیر از مجاهدت است، پس چه ایرادی دارد که بگوییم باید منت ایشان را بکشیم که در این فضا وارد شده و اینگونه تلاش می کند؟

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در توضیح گفته هایش درباره کشیدن منت رییس جمهور که باعث انتقاد برخی رسانه ها و جریانها شده است، گفت : هرچه فکر می کنم سخن توهین آمیزی درباره مردم به زبان نیاورده ام.

حسین مرعشی در گفت و گو با ایران خبر در واکنش به کسانی که سخنان وی در شهر زاهدان را مورد انتقاد قرار داده اند گفت: واقعا از این واکنش متعجب شدم؛ آیا این که بخواهیم منت یک خدمتگزاری را که در شرایط سخت، قبول مسئولیت کرده و برای مردم کار می کند را بکشیم به معنای توهین به مردم است؟ مگر ما در زمان جنگ منت رزمندگان را نمی کشیدیم،‌ مگر نباید منت رهبری فرزانه انقلاب را بکشیم؟

وی در ادامه گفت: مگر کاری که آقای روحانی در این شرایط انجام می دهد غیر از مجاهدت است، پس چه ایرادی دارد که بگوییم باید منت ایشان را بکشیم که در این فضا وارد شده و اینگونه تلاش می کند؟

وی همچنین گفت: نمی دانم این رقبای ما چگونه استنباط می کنند و چگونه موضوعات را به هم ربط می دهند که از چنین صحبتی تلقی توهین می شود، ممکن است کسی به من بگوید ادبیات شما اشکال دارد و یا این که به نحوه بیان من در این باره نقد داشته باشد که این با توجه به تفاوت دیدگاهها بسیار منطقی است، اما این که بگویند توهین کرده ام، اصلا درست نیست.

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: چنانچه کسی بگوید ما باید منت ایثارگران یا خانواده شهدا و جانبازان را بکشیم، آیا می توانیم بگویم به ملت ایران توهین کرده است؟

این فعال اصلاح طلب گفت: از دیروز تا کنون به این موضوع فکر می کنم که کجای صحبتهای من توهین آمیز بوده است ؟ واقعا چه اشکالی دارد که ما منت چنین خدمتگزاری را بکشیم؟ 

اخبار سیاسی - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------