آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

واكنش شبكه هاي اجتماعي به نامه رحيمي به احمدي نژاد



اخبار,اخبار سیاسی ,نامه رحيمي به احمدي نژاد

 

پس از انتشار نامه رحيمي به احمدي نژاد و حرف هاي افشاگرانه او انتظار مي رفت كه شبكه هاي اجتماعي زودتر از تمام خبرگزاري ها و روزنامه ها دست به تحليل و پخش اين خبر كنند كه اين اتفاق هم افتاد.

با جست وجوي هشتگ رحيمي در توييتر و ساير شبكه هاي اجتماعي به راحتي مي توانيد به نظرات مردم دسترسي پيدا كنيد و آنها را بخوانيد. در ابتداي زمان انتشار اين نامه خيلي از كاربران شبكه هاي اجتماعي تصور مي كردند كه اين خبر در حد يك شايعه است و به همين خاطر روي تايم لاين ها از ساير كاربران به دنبال منبع بودند اما در ادامه وقتي نامه را كامل خواندند بار ديگر موج شبكه هاي اجتماعي درباره احمدي نژاد و كارهاي او در هشت سال رياست جمهوري اش در توييتر و ساير شبكه هاي اجتماعي بازنشر شد.

 بسياري از كاربران رحيمي را كسي مي دانند كه تاوان دوستي با رييس جمهور سابق را مي دهد و عده اي ديگر مي گويند احمدي نژاد بايد به حرف هايي كه آن زمان درباره رحيمي زده است، وفادار باشد. اين در حالي است كه در شبكه هاي اجتماعي گروه سومي هم به وجود آمد و اين گروه با منتشر كردن هزينه ها و قيمت زندگي در دولت نهم و دهم به طور كلي شروع به انتقاد از احمدي نژاد و رحيمي كردند.

 

اينكه قيمت نان و بنزين و دلار و... سال ٨٤ چقدر بوده و سال ٩٢ چقدر شده است يكي از بيشترين بحث هايي است كه در شبكه هاي اجتماعي با هشتگ احمدي نژاد و رحيمي گذاشته شده است. خيلي از كاربران شبكه هاي اجتماعي نوشته اند كه اميدواريم تمام كساني كه اين گونه حق مردم را خورده اند، محاكمه شوند.

 حتي برخي خطاب به احمدي نژاد نوشته اند كه نامه رحيمي را جواب بده تا مردم متوجه شوند كه در زمان دولت شما چه اتفاقاتي افتاده است. بيشترين بحثي كه ميان كاربران رد و بدل مي شد فساد هاي اقتصادي در دولت گذشته بود كه مردم با وجود مشكلات و تورم بالابه سختي زندگي مي كردند و عده اي در كمال آرامش بودند.

 

هشتگ مربوط به اين اتفاق به نام خود رحيمي است كه مردم همچنان درباره او و احمدي نژاد در حال نوشتن هستند. اما كاربران شبكه هاي اجتماعي به رحيمي گفته اند كه نام نماينده هايي كه هركدام نزديك به ٧٠ ميليون تومان براي انتخابات پول گرفته اند را منتشر كن تا مردم بيشتر با اين افراد آشنا شوند.

 

تعداد زياد اين نمايندگان به شدت مورد تعجب مردم در شبكه هاي اجتماعي قرار گرفته است. كاربران در شبكه هاي اجتماعي به بخش هاي خاصي از اين نامه مثل «سروش آسماني»، «لجبازي» و «دوست و دشمن» در پست هاي خود اشاره مي كنند.

اخبار سیاسی - روزنامه اعتماد

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------