واکنش عراقچی به رد طرح توقف مذاکرات



اخبار,اخبار سیاسی ,مذاکرات ایران و 5+1

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای از مخالفت اعضای فراکسیون اکثریت مجلس با طرح سه فوریتی توقف مذاکرات ابراز خرسندی کرد و گفت: تاکنون طرف مقابل به خود اجازه استفاده از ادبیات تهدید در مذاکرات نداده است.

سیدعباس عراقچی روز دوشنبه با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هیچ گاه اجازه نداده و نخواهد داد که زبان تهدید در مذاکرات به کار گرفته شود، گفت: خوشبختانه نمایندگان با مخالفت با این طرح بهترین تصمیم را اتخاذ کردند.

معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، با انتقاد از جنگ رسانه ای کشورهای غربی درباره مذاکرات هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده هیچ گاه اجازه نداده و نخواهد داد که زبان تهدید در مذاکرات به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده کشورمان هیچ گاه اجازه طرح مطالب تهدید آمیز در مذاکرات را نداده اند و تاکنون طرف های مقابل ما هم به خودشان اجازه استفاده از ادبیات تهدید در مذاکرات را نداده اند.

عضوارشد تیم مذاکره کننده هسته ای در گفت و گو با خانه ملت افزود: البته در بیرون از مذاکرات، به دنبال القای شبهه تهدید با استفاده از رسانه ها خود هستند، اما قطعا این اقدامات هیچ تأثیری در اراده ما نخواهد داشت.

اخبار سیاسی - تابناک

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------