آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

زمان سفر رئیس جمهور به کردستان



اخبار,اخبار سیاسی, حسن روحانی

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور در تاریخ چهار مرداد به کردستان خبر داد و گفت: روحانی در اولین سفر پساتوافق خود با دست پر به کردستان می آید.

سیداحسن علوی اظهار کرد: شب گذشته مجمع نمایندگان کردستان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی جلسه داشتند.

در این جلسه، نوبخت اعلام کرد که رئیس جمهور یکشنبه چهار مرداد به کردستان سفر کرده و برای این سفر پروژه هایی تعریف خواهیم کرد که ظرف دو سال به پایان برسد و خواستار ارائه نظرات نمایندگان در خصوص این پروژه ها شد.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان نظرات خود را در مورد پروژه های صنعت استان، آبرسانی به روستاها، راه آهن و فرودگاه اعلام کردند.

وی از مردم خواست که استقبال خوبی از رئیس جمهور داشته باشند و گفت: دولت باید نگاه ویژه ای به کردستان داشته باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران اظهار داشت: هیچ پروژه ای برای افتتاح توسط رئیس جمهور در استان کردستان وجود ندارد بنابراین من پیشنهاد دادم که پروژه بزرگی برای اشتغال زایی جوانان توسط رئیس جمهور کلنگ زنی شود تا مردم به آینده امیدوار شوند.

وی سفر به کردستان را اولین سفر پساتوافق روحانی خواند و گفت: رئیس جمهور با دست پر به کردستان سفر خواهد کرد، زیرا وعده آزادسازی منابع بلوکه شده ایران محقق شده است.

اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------