آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

علی مطهری: مجلس نمی تواند وارد جزییات توافق هسته ای شود



اخبار,اخبار سیاسی ,برنامه هسته ای ایران

می توان پروتکل الحاقی را هم به صورت مشروط تصویب کرد یعنی شرط هایی بگذاریم ؛ همانطور که آمریکا هم پروتکل الحاقی را با شرایطی پذیرفته است؛ البته این کار را باید در زمان خودش انجام دهیم نه الان.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تشکیل کمیسیون ویژه برجام هسته ای ضرورتی نداشت گفت: مجلس تنها می تواند به متن برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) بله یا خیر بگوید.

علی مطهری افزود : به نظرم ضرورتی نداشت کمیسیون ویژه برجام هسته ای تشکیل شود زیرا مجلس نمی تواند وارد جزییات این برجام شود و طبعا ما ارایه پیشنهاد در اینجا نداریم ؛ در نتیجه ، تشکیل این کمیسیون فایده چندانی ندارد.

وی ادامه اداد: ولی بالاخره کار قانونی است و مجلس تصمیم گرفته این کمیسیون ویژه تشکیل شود.

مطهری که با ایرنا گفتگو می کرد، اضافه کرد: در کمیسیون ویژه هسته ای می توانند جزییات را برای خود بررسی کنند ولی در نهایت، در صحن علنی مجلس فقط می توان به متن توافق بله یا خیر گفت.

وی ادامه داد: می توان پروتکل الحاقی را هم به صورت مشروط تصویب کرد یعنی شرط هایی بگذاریم ؛ همانطور که آمریکا هم پروتکل الحاقی را با شرایطی پذیرفته است؛ البته این کار را باید در زمان خودش انجام دهیم نه الان. 

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------