آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

پورمحمدی: اموال بابک زنجانی ثروت بزرگ ملی است؛ او برای بازگرداندن این اموال همکاری نکرده است



اخبار,اخبار سیاسی , بابک زنجانی

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز یکشنبه در حاشیه آیین معارفه معاونان سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران افزود: از قبل نیز گفته ایم که دارایی وی در ایران، کفاف نمی دهد.

وزیر دادگستری با تاکید بر بازگرداندن اموال خارج از کشور بابک زنجانی تصریح کرد: منشور حقوق شهروندی به رغم چندین بار کنترل و ویراستاری همچنان مطلوب رییس جمهوری نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز یکشنبه در حاشیه آیین معارفه معاونان سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران افزود: از قبل نیز گفته ایم که دارایی وی در ایران، کفاف نمی دهد.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از دارایی ها وی در خارج از کشور است که باید بیشتر همکاری می کرد و نکرده است، از همه در این راستا کمک خواستیم و باید بگویم که اموال بابک زنجانی ثروت بزرگ ملی است که باید به کشور بازگردد.

وزیر دادگستری در پاسخ به سووالی درمورد تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری و گلایه های وکلا از این تبصره گفت: اولین بار با تصویب این قانون، وکلا را به حوزه دادسرا و بازپرسی راه می دهیم، این گام بسیار بلندی برای حمایت از حقوق متهمان است.

وی ادامه داد: در مسایل امنیتی باید لحاظ های نظام را در نظر بگیریم، نگفتیم که غیر از وکلا بیایند وکالت کنند و از طرفی هم نگفتیم متهمان بدون وکیل باشند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: حرف قوه قضاییه این است وکیلی که در حوزه امنیتی وکالت می کند باید از وکلای شناخته شده تر باشند تا به کشور آسیب امنیتی وارد نشود.

وی ادامه داد: معتقدم این مطلب، مطلب درستی است و بگذارید این تجربه با موفقیت جلو برود و اگر با کاستی هایی مواجه بود در آینده اصلاح می کنیم.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------