آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

مافیای پشت پرده بابک زنجانی معرفی شوند



اخبار,اخبار سیاسی ,پرونده بابک زنجانی

سلطانی گفت: خاطیان اصلی و مافیای پشت پرده بابک زنجانی اصل ماجرای پرونده هستند که همچنان نامی از آنها بصورت رسمی برده نشده است.

امیرعباس سلطانی عضو کمیته پیگیری پروده بابک زنجانی و نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایلنا در خصوص لزوم معرفی دوستان بابک زنجانی و کسانی که پول نفت به حساب‌شان واریز شده، گفت: سوالی که همواره ما نیز داشته ایم این است که چرا عوامل اصلی و پشت پرده به صورت رسمی معرفی و محاکمه نمی شوند زیرا بابک زنجانی ویترین بود و پول به حساب اشخاص دیگری واریز شده است.

وی تصریح کرد: بنای بابک زنجانی و مافیای پشت پرده از ابتدا بر ندادن پول بوده است و 2 سال است که قوه قضائیه نیز معطل مانده و به نتیجه ای ملموس نرسیده است.

سلطانی یادآور شد: کسانی که بابک زنجانی را تائید کرده و قراردادهای او را امضا کردند نیز باید محاکمه شوند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در ادامه به عدم استفاده از ظرفیت میادین مشترک اشاره و اظهار داشت: طی سالهای دولت احمدی نژاد به جای سرمایه گذاری و برداشت از میادین مشترک بر میادین داخل کشور معطوف شدیم و فقط کمتر از 10 درصد از ظرفیت میادین مشترک بهره بردیم که این رویه باعث شد قطر بتواند 9 درصد گاز جهان را از میدانهای مشترک با ایران تامین کند.

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------