آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

قوه قضائیه تنها روزنه امید مردم برای مبارزه با مفاسد



اخبار,اخبار سیاسی , حادثه در منا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه تنها روزنه امید مردم برای مبارزه با مفاسد در کشور است، گفت: امیدواریم قوه قضائیه همچنان با مفسدان اقتصادی برخورد جدی صورت دهد.

حجت‌الله سوری در نشست علنی امروز یکشنبه (5 مهرماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت در پی شهادت جمعی از حجاج ایرانی در حادثه منا در تذکر شفاهی به وزیر نیرو، گفت: متاسفانه به علت تعطیل شدن پروژه سد شهرستان دلفان، کشاورزان منطقه برای تامین آب کشاورزی با مشکل روبرو هستند از این رو در شرایط کنونی حل بحران آب در کشور نیازمند برنامه‌ریزی و کارشناسی علمی است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت: متاسفانه شما تنها به مناطق خاصی از کشور متمرکز شده‌اید و سیاسی کاری و نگاه منطقه‌ای جای اصول علمی را گرفته، از این رو تشکیل کارگروه کارشناسی برای حل بحران آب آشامیدنی در منطقه به ویژه 170 روستای حوزه انتخابیه ضروری است.

وی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با عدم نظارت و کیفیت خودروهای تولیدی کشور افزود: شما و تمام وزرای صنعت قبلی اگر قصوری تاکنون در رابطه با تولید خودروهای داخلی داشته‌اید قطعا شریک مرگ تمام ایرانیانی هستید که در جاده‌های کشور به علت بی‌کیفیتی خودرو و عدم استانداردهای لازم جان خود را از دست داده اند.

سوری ادامه داد: امروز مردم امیدوارند که قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی برخورد کند و در شرایط کنونی ملت نظاره گر و دعاگوی مسئولان و قضات هستند، از طرفی دیگر در شرایط کنونی قوه قضائیه تنها روزنه امید مردم برای مبارزه با صاحبان فاسد قدرت و ثروت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به رئیس جمهور در رابطه با رفع معضل بیکاری در استان لرستان تصریح کرد: به طور حتم مهاجرت سالانه حداقل 10 هزار نفر از جوانان این استان به کلانشهرها به ویژه تهران نگران کننده بوده و مسئولان هزینه این مسائل را باید در مرکز کشور پرداخت کنند.

 

اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------