آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

صالحی: بازتاب بحث موشکی در رسانه ها موضوع لغوی از سوی آمریکایی ها است/ ما هیچ‌گاه قصد گذاشتن کلاهک هسته ای بر روی موشک ها را نداشتیم



اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,انرژی اتمی

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان پیرامون وضعیت استخدام در سازمان انرژی اتمی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش انتخاب، "علی اکبر صالحی" رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان امروز دوشنبه  به سوالات آنها پیرامون مسائلی چون دستاوردهای هسته ای، مذاکرات، اجرای برجام و ... پاسخ داد.

مهم ترین عناوین اظهارات صالحی به شرح زیر است:
*در برجام تلاش کردند به نحوی بحث موشکی را وارد کنند و از بهانه نصب کلاهک هسته ای به روی موشک ها استفاده کردند تا به ان ورود کنند.

*در قطعنامه ۲۲۳۱ موضوع موشکی رقیق تر شد و‌ما هیچ‌گاه قصد گذاشتن کلاهک هسته ای بر روی موشک ها را نداشتیم، همچنین شورای امنیت در بحث اخیر هیچ مستمسکی نداشت.

*بازتاب بحث موشکی در رسانه ها موضوع لغوی از سوی آمریکایی ها است و نباید در داخل به این موضوعات بیرونی همراه شویم.

*سال 95 وضعیت بودجه وضعیت مناسبی دارد و امیدواریم درآمد دولت خوب باشدکه در صورت تحقق این امر سازمان انرژی اتمی شاهد یک حرکت پر نشاط خواهد بود.

*کلنگ زنی بیمارستان هسته ای در سال 95 انجام میشود .بحث تامین مالی انجام شده و مذاکره با کشورهای تامین کننده تجهیزات هم صورت گرفته است و اولین فاز سه چهار سال طول خواهد کشید.

*پرژه جی ام پی پیرامون رادیو داروها در دستور کار است، امسال کلنگ زنی انجام میشود و میتوانیم رادیو دارو صادر کنیم.

*در انرژی اتمی دو نوع استخدام داریم ؛ یکی استخدام رسمی و دولتی و دیگری استخدام شرکتی است یعنی سال به سال قرارداد می بندند و این باعث میشود همواره یک نیرو و فکر جدید دمیده شود.

*هر سانتریفیوژ یک نفر آدم نمیخواهد و این یک سیستم فرآیندی است.

*پس از طی شدن مرحله گذر از ماشین های Ir1 به Ir2 سمت من تغییر پیدا کرد و نفر بعدی دستور بازگشت به Ir1 را داد.

*ما نیرو کنار نمی گذاریم بلکه در توضیح بیشتر با ید گفت؛ یک سری نیروی شرکتی هستند که مدیرعامل و‌هیات مدیره برای آنها تصمیم گرفته و بررسی لازم را انجام می دهد امابه غیر از نیروهای رسمی عده ای هستند که استخدام نبوده و به عنوان طرح و پروژه مشغول به فعالیت میشوند.

*اکنون دوره طرح ها به اتمام رسیده است اما با این وجود به زحمت پولی را تهیه کردیم تا این عزیزان بتوانند طی شش ماه کاریابی کنند درحالی که هیچ تعهدی به آنها نداریم.

 

اخبار سیاسی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------