آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

علت عدم حضور خاتمی در راهپیمایی 22بهمن



اخبار,اخبار سیاسی, عدم حضور خاتمی در راهپیمایی 22بهمن

 

اخبار سیاسی - علت عدم حضور خاتمی در راهپیمایی 22بهمن

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی که برخی رسانه ها در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری شروع به موضع گیری ها و انتشار برخی حرف و حدیث هایی کردند، مانع حضور یافتن افرادی همچون سید محمد خاتمی در راهپیمایی شدند.

به گزارش ایرنا، نصرالله ترابی عصر دوشنبه در نشست آینده اصلاح طلبی، مطبوعات و اصلاحات که حزب اسلامی کار آن را برگزار کرد، در پاسخ به این پرسش که چرا سید محمد خاتمی به رغم اعلام قبلی در راهپیمایی 22 بهمن 92 حاضر نشد، اظهارداشت: موضع گیری های برخی رسانه ها جای تاسف دارد که چرا به سمتی می رویم که حضور در بزرگداشت 22 بهمن برای افرادی که سفیران انقلاب در داخل کشور هستند میسر نیست.

وی ادامه داد: دلیل این رفتارها محدود بودن فضای لازم است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه به تبیین موضوع اصلاحات و اصلاح طلبی پرداخت و گفت: ابزارهای رشد اصلاحات در جامعه امروز احزاب، رسانه ها و تشکل های مدنی هستند و اگر تشکل های مدنی فعال تر شوند، از درون آن ها احزاب قوی پدید می آیند و راه صحیح مدنی هم در این موضوع است.

وی با انتقاد از دولت قبل در خصوص برخورد آن با احزاب گفت: دولت قبل تصور می کرد احزاب چیز اضافی هستند و این در صورتی بود که تجربه نشان داده که حزب در تمام دنیا از جایگاه بالایی برخوردار است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وجود حزب باعث می شود تا مردم در قدرت مشارکت یابند و نظارت مردم بر مردم از این طریق انجام پذیر است.

اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------