آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

رضوی فقیه چه گفت؟ سکوت فارس و تحریف مجری BBC



اخبار,اخبار سیاسی ,سخنرانی سعید رضوی‌ فقیه در همدان

 

اخبار سیاسی - رضوی فقیه چه گفت؟ سکوت فارس و تحریف مجری BBC

سعید رضوی فقیه در همدان چه گفت؟ انگار چیزی که مهم نیست، اصل سخنان اوست.

خبرگزاری فارس اعتراضات به آن را منتشر می کند اما اصل آن را انتشار نمی دهد؛ یا گزارشگر بی.بی.سی من تحریف شده ی آن را منتشر می کند.

به گزارش  انصاف نیوز، در سه روز گذشته که خبرگزاری فارس و برخی رسانه های همسو اعتراضاتی به سخنان اخیر دکتر رضوی فقیه در جمع اصلاح طلبان همدان را پوشش داده و یا خود تولید کننده ی واکنش هایی به آن بوده اند، هیچ کدام از این رسانه ها به محتوای این سخنان اشاره ای نکرده و یا خلاصه ی برش هایی از آن را منتشر کرده اند و لذا حتی کسانی که به آن اعتراض کرده اند و مخاطبان آنها از اصل سخنرانی بی خبرند.

از طرف دیگر، شب گذشته نیز مهدی پرپنچی، گزارشگر شبکه ی دولتی انگلیس «بی.بی.سی» متنی تحریف شده از این سخنرانی را با عنوان «متن کامل سخنرانی جنجالی سعید رضوی‌ فقیه در همدان» بر روی صفحه ی فیسبوک خود منتشر کرد.

ساعاتی پس از آن، رضوی فقیه خود به تحریف این متن اعتراض کرد؛ در بخشی از یادداشت او آمده است: «حذف برخی بخش های این سخنرانی که قبلا هم انتشار یافته شاید از سر دلسوزی و کم کردن فشارها باشد اما خلاف امانتداری و صداقت است. ما حق نداریم به مردم یا حتی مخالفانمان بنا به هر مصلحتی دروغ بگوییم ... حقیر به هنگام عرض سخنان یاد شده در همدان نه متوهم بود و نه جو زده و نه عصبانی بلکه حساب شده و در کمال آرامش سخنانی که مدتها بود لازم می دانستم بگویم گفتم. بنابرین می دانم چگونه از هر عبارتش دفاع کنم و طبعا لازم نیست با مصلحت سنجی بخشی از سخنانم را در پرده انکار پنهان کنم. بگذریم که اگر وقت بیشتری می داشتم گفتنی های دیگری نیز بود که می باید می گفتم و البته بعدا خواهم گفت».

انصاف نیوز تا این لحظه به متن کامل این سخنرانی دسترسی ندارد اما با شرایط موجود بعید است که امکان انتشار آن وجود داشته باشد، هر چند از رسانه های منتقد این سخنان انتظار اخلاقی می رود که بر خلاف رویه ی معمول خود، در کنار همه ی هجمه ها و زمینه سازی ها برای برخورد با رضوی فقیه، اما سخنان او را نیز منعکس کنند تا حداقل مخاطبان خودشان از علت این هجمه ها با خبر شوند.
اخبار سیاسی - انصاف نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------