آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند! + عکس

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: ‏جمع کوچکی از وزرا هم پشیمان از حضور در دولت،لحظه شماری می‌کنند تا دولت تمام شود! به گزارش اعتماد، محمد مهاجری،…

پیگیری‌ وضعیت سربازان‌ ربوده‌ شده‌ تعطیل‌ بردارنیست



اخبار,اخبار سیاسی ,وضعیت‌ سربازان‌ربوده‌شده‌

 

اخبار سیاسی - قائم مقام وزیر کشور:
پیگیری‌وضعیت‌سربازان‌ربوده‌شده‌تعطیل‌بردارنیست

قائم مقام وزیر کشور گفت: اگرچه زمان عید و تعطیلات نزدیک است، اما ما همچنان پیگیر وضعیت سربازان حتی در تعطیلات عید نوروز هم هستیم.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با ایسنا، تاکید کرد: کار پیگیری وضعیت سربازان ربوده شده تعطیل‌بردار نیست و با توجه به فرا رسیدن ایام عید هیچ کس آن‌ها را فراموش نمی‌کند.

وی تاکید کرد: تعطیلات باعث نمی‌شود که وزارت کشور پیگیری‌های خود را در این راستا انجام ندهد و اصلا کار کشور تعطیل‌بردار نیست.

سخنگوی وزارت کشور با بیان این‌که ما از سلامتی سربازان مطلع و مطمئن هستیم، گفت: ما هم همانند مردم و خانواده‌های این عزیزان نگران آن‌ها هستیم و تلاش ما برای هر چه زودتر برگرداندن آن‌ها ادامه دارد.

امیری درباره نتیجه مذاکرات انجام شده با مسئولان ایالت بلوچستان پاکستان تاکید کرد: آن‌ها باید نتیجه مذاکرات را با مقامات‌شان در میان بگذارند و ان‌شاءالله که این مذاکرات نتیجه‌بخش خواهد بود.

وی گفت: هم‌اکنون مسئول مستقیم پیگیری وضعیت سربازان معاونت امنیتی وزارت کشور است و وزارت خارجه نیز در حوزه مسئولیت خود وظایف دیپلماسی خود را انجام می‌دهد.

سخنگوی وزارت کشور در ادامه درباره توافقنامه امنیتی میان ایران و پاکستان که هم‌اکنون در مجلس شورای اسلامی مدنظر است، گفت: ما با مجلس رایزنی و مکاتبات داشتیم که این توافقنامه هر چه زودتر در صحن علنی مورد توجه قرار بگیرد اما به هر ترتیب آن‌ها سرشان شلوغ است و این موضوع در نوبت قرار دارد.

امیری همچنین اظهار کرد: در بحث انسداد مرزها برای موضوعاتی چون دکل نگهبانی، دوربین‌های نگهبانی و دیوارکشی‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در سال ۹۳ اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

همچنین استاندار سیستان و بلوچستان از برگزاری نشست با استاندار ایالت بلوچستان پاکستان در موضوع آزادی سربازان خبر داد.

علی اوسط هاشمی گفت: با استاندار ایالت بلوچستان نشستی داشتم و آنها قول دادند از موقعیتی که دارند برای آزادی سربازان ربوده شده استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سربازان در سلامت به سر می‌برند.
اخبار سیاسی - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------