آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

علت احضار ظریف به کمیسیون امنیت مجلس



اخبار,اخبار سیاسی ,احضار ظریف به کمیسیون امنیت ملی

اخبار سیاسی - حقیقت پور،نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

احضار ظریف به دلیل ارتباط با مقام‌های آمریکایی دروغ است

حقیقت‌پور تاکید کرد که «سیاست کلی کمیسیون امنیت ملی حمایت از آقای ظریف و دولت است. اگر بخواهیم در مقابل این شایعه‌ها سکوت کنیم برخی‌ها که در مجلس مشخص هستند صدای ایراد گرفتنشان هر روز بلندتر می‌شود.»

 منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت مجلس احضار ظریف به این کمیسیون به دلیل روابط پنهانی با آمریکا و جان کری را تکذیب کرد.


این نماینده مجلس به تدبیر گفته است «به تازگی شایعه شده است که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وزیر امور خارجه را به دلیل ارتباط با مقام‌های آمریکایی احضار کرده است. در صورتی که این خبر به هیچ وجه درست نیست. و هر کس چنین حرفی را بیان کرده از خودش گفته است.»


اگر تا دیروز بهانه نمایندگان برای احضار ظریف به مجلس فیس بوک و یا توافقنامه ژنو بود حالا آنان یا انگلیسی حرف زدن او را دارای اشکال می‌بینند و یا اینکه می‌گویند ظریف با مقام‌های آمریکایی در رابطه است.

منصور حقیقت‌پور به خبرنگار سیاسی تدبیر می‌گوید: «تاکنون چنین مباحثی نه در هیات رئیسه کمیسیون مطرح شده است و نه در نشست‌های هفتگی. البته برخی از این اخبار هم شایعه‌سازی است و صحت ندارد.»

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی، با تکذیب خبر احضار خبرظریف به کمیسیون امنیت ملی درباره رابطه با جان کری بیان کرد که «هر کسی چنین حرف‌هایی زده است اظهارنظر شخصی‌اش بوده و از خودش حرف زده است. در واقع این نظر تمامی اعضای کمیسیون امنیت ملی نیست.»

او تاکید دارد که «اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رابطه خوبی با آقای ظریف دارند. از سوی دیگر اینطور نیست که آقای ظریف به کمیسیون احضار شود بلکه مرتب خودش داوطلبانه به کمیسیون امنیت ملی می‌آید و در باره مسائل و موضوع‌های روز هم اندیشی می‌کنیم. بنابراین برخی اظهارنظرها و اخباری که درباره مخالفت نمایندگان با آقای ظریف منتشر می‌شود صحیح نیست.»

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم می‌گوید: «من نمی‌دانم با چه هدفی چنین اظهارنظرهایی می‌کنند.من وقتی این حرف ها را می شنوم تعجب می کنم که برخی در مجلس هم چنین مباحثی را مطرح می کنند.علتش را البته باید از خود آنان بپرسیم چون این سوال ما هم است. اما آن چیزی که مسلم است این است که باید به دولت و به خصوص تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای فرصت بدهیم و به جای سنگ اندازی در مقابل آنان کمی صبور باشیم.»

حقیقت‌پور تاکید کرد که «سیاست کلی کمیسیون امنیت ملی حمایت از آقای ظریف و دولت است. اگر بخواهیم در مقابل این شایعه‌ها سکوت کنیم برخی‌ها که در مجلس مشخص هستند صدای ایراد گرفتنشان هر روز بلندتر می‌شود.»

او تاکید می کند که دست ظریف برای دیدارهای دیپلماتیک با همتایانش به جز اعضای دولت رژم صهیونیستی باز است.

اخبار سیاسی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------